Ostavi dobar trag

Erste banka zajedno s partnerima - ACT Grupom, Panda komunikacijama i Erste zakladom - pokreće program edukacijske i mentorske podrške neprofitnim organizacijama Ostavi dobar trag, fundraisingom do financijske otpornosti.

11 neprofitnih organizacija dobit će edukacijsku i mentorsku podršku u analizi financijskog zdravlja, izradi fundraising strategija i pripremi fundraising kampanji. Od 11 odabranih organizacija:

  • 4 organizacije dobit će pristup NGO Akademiji ili daljnjoj podršci ACT Grupe
  •  1 organizacija s najboljom fundraising kampanjom osvojit će individualnu mentorsku i komunikacijsku podršku u vrijednosti 8.000 EUR.

Odabrane organizacije

Selekcijski odbor programa Ostavi dobar trag koji je namijenjen neprofitnim organizacijama, a cilj mu je postizanje njihove financijske otpornosti kroz fundraising, odabrao je 11 organizacija koje će sudjelovati u programu. To su: 

  • SUMA – Udruga za održivi razvoj
  • Udruga Biom
  • B.a.B.e. Budi aktivna. Budi emancipiran.
  • Domine – organizacija za promicanje ženskih prava
  • Udruga za promicanje mentalnog zdravlja Feniks Split
  • Umjetnička organizacija Plesni centar Tala
  • Mali zmaj
  • CARPE DIEM udruga za poticanje i razvoj kreativnih i socijalnih potencijala djece, mladih i odraslih
  • Hrvatska mreža za beskućnike
  • Radio92fm
  • Dječji kreativni centar DOKKICA

Čestitamo odabranim polaznicima programa, a one organizacije koje nisu ušle u izbor pozivamo da prate provedbu programa i podrže pobjedničku kampanju.

Za ulazak u selekcijski proces kvalificirala se 41 organizacija. Selekcijski odbor imao je jako težak posao izabrati 11 najboljih, vodeći se prethodno javno objavljenim kriterijima.

Odabrani kandidati dobit će edukacijsku i mentorsku podršku za jačanje svojih fundraising kapaciteta, a jedna organizacija koja pripremi najbolju kampanju dobiti će i dodatnu individualnu podršku vrijednu 8 tisuća eura.

O svim aktivnostima u programu “Ostavi dobar trag” polaznici će biti obaviješteni na vrijeme.

 

Detaljnije o programu

Cilj programa je unapređenje financijske otpornosti kroz poboljšanje kapaciteta za fundraising, s fokusom na inovativno skupno financiranje, upravljanje proizvodima i društvenim utjecajem te marketing i komunikacije.

U edukacijskom dijelu programa bavit ćemo se temama poput impact strategije, teorije promjene, mjerenja i upravljanja društvenim utjecajem, analize financijskog zdravlja, razvoja poslovnog modela, razvoja fundraising strategije i razvoja modela inovativnog financiranja (npr. skupno i korporativno financiranje). Objasnit ćemo zašto su komunikacijski plan, storytelling, odnosi s javnostima nužni za uspješnu provedbu fundraising strategije. 

U mentorskom dijelu pružit ćemo podršku za razvoj teorije promjene, poslovnog modela, fundraising strategije, fundraising kampanje i komunikacijske strategije.

Na kraju programa, sa svim sudionicima podijelit ćemo iskustvo i tehničke detalje provedbe najbolje fundraising kampanje.

Selekcija…. prijave i najbolju kampanju odabrat će žiri sastavljen od predstavnika partnera i pokrovitelja programa.

Kalendar događanja

Studeni 2022. Odabir 11 neprofitnih organizacija

Prosinac 2022. - siječanj 2023. dvodnevna online edukacija, do 5h individualnog mentorstva

siječanj 2023. Pitch i odabir najbolje fundraising kampanje

Veljača 2023. Izrada komunikacijskih planova

Ožujak 2023. Predkampanja i lansiranje fundraising kampanje 

Travanj 2023. Kraj kampanje i dijeljenje iskustava podržane kampanje

Partneri programa 

ACT Grupa je organizacija civilnog društva čija je svrha osnaživanje poslovnih praksi koje donose vrijedan povrat društvu i zajednici. ACT Grupa kontinuirano provodi nekoliko programa podrške usmjerenih razvoju i rastu organizacija civilnog društva, društvenih i impact poduzetnika.

Panda komunikacije d.o.o. je agencija za komunikacijsko savjetovanje, specijalizirana za edukacije, upravljanje digitalnom sferom, komuniciranje javnih politika te za osmišljavanje i provođenje kampanja s društvenim učinkom. Agencija je predana održivom razvoju i poticanju raznolikostižane kampanje.

Program financiraju ERSTE zaklada i Erste banka.

Pište nam na

Svi želimo ostaviti svoj trag, zar ne?

Ostvarujući svoju misiju svaka neprofitna organizacija stvara pozitivne promjene u društvu, ostavljajući dobar trag u životima pojedinaca, ali i u široj zajednici. Svima nam je zajednička želja da djelujemo smisleno i činimo stvari po kojima će nas pamtiti i prepoznati, da našim djelovanjem, u životima najbližih i onih s kojima smo povezani ostavimo trag koji mogu slijediti. Tehnologija i novi mediji omogućavaju nam širenje ideja i stjecanje novog zamaha prema promjenama koje želimo vidjeti u društvu.

U okruženju koje se stalno mijenja, neprofitne organizacije teže ostvariti financijsku otpornost koja im je nužna za ostvarivanje utjecaja u društvu. Slijedeći trag povezanost i međusobnog uključivanja, korporativni i civilni sektor imaju mogućnost zajedničkog razvoja i transformacije. 

#vjerujusebe #ostavidobartrag 

Moglo bi te zanimati i...

Plemenitost koja inspirira

SOS Dječje selo - 30 brižnih godina

Zajedničkim snagama možemo više