Ostavi dobar trag
Erste banka zajedno s partnerima - ACT Grupom, Panda komunikacijama i Erste zakladom - pokreće program edukacijske i mentorske podrške neprofitnim organizacijama Ostavi dobar trag, fundraisingom do financijske otpornosti.
11 neprofitnih organizacija dobit će edukacijsku i mentorsku podršku u analizi financijskog zdravlja, izradi fundraising strategija i pripremi fundraising kampanji. Od 11 odabranih organizacija:
- 4 organizacije dobit će pristup NGO Akademiji ili daljnjoj podršci ACT Grupe
- 1 organizacija s najboljom fundraising kampanjom osvojit će individualnu mentorsku i komunikacijsku podršku u vrijednosti 8.000 EUR.
Odabrane organizacije
Selekcijski odbor programa Ostavi dobar trag koji je namijenjen neprofitnim organizacijama, a cilj mu je postizanje njihove financijske otpornosti kroz fundraising, odabrao je 11 organizacija koje će sudjelovati u programu. To su:
- SUMA – Udruga za održivi razvoj
- Udruga Biom
- B.a.B.e. Budi aktivna. Budi emancipiran.
- Domine – organizacija za promicanje ženskih prava
- Udruga za promicanje mentalnog zdravlja Feniks Split
- Umjetnička organizacija Plesni centar Tala
- Mali zmaj
- CARPE DIEM udruga za poticanje i razvoj kreativnih i socijalnih potencijala djece, mladih i odraslih
- Hrvatska mreža za beskućnike
- Radio92fm
- Dječji kreativni centar DOKKICA
Čestitamo odabranim polaznicima programa, a one organizacije koje nisu ušle u izbor pozivamo da prate provedbu programa i podrže pobjedničku kampanju.
Za ulazak u selekcijski proces kvalificirala se 41 organizacija. Selekcijski odbor imao je jako težak posao izabrati 11 najboljih, vodeći se prethodno javno objavljenim kriterijima.
Odabrani kandidati dobit će edukacijsku i mentorsku podršku za jačanje svojih fundraising kapaciteta, a jedna organizacija koja pripremi najbolju kampanju dobiti će i dodatnu individualnu podršku vrijednu 8 tisuća eura.
O svim aktivnostima u programu “Ostavi dobar trag” polaznici će biti obaviješteni na vrijeme.
Detaljnije o programu
Cilj programa je unapređenje financijske otpornosti kroz poboljšanje kapaciteta za fundraising, s fokusom na inovativno skupno financiranje, upravljanje proizvodima i društvenim utjecajem te marketing i komunikacije.
U edukacijskom dijelu programa bavit ćemo se temama poput impact strategije, teorije promjene, mjerenja i upravljanja društvenim utjecajem, analize financijskog zdravlja, razvoja poslovnog modela, razvoja fundraising strategije i razvoja modela inovativnog financiranja (npr. skupno i korporativno financiranje). Objasnit ćemo zašto su komunikacijski plan, storytelling, odnosi s javnostima nužni za uspješnu provedbu fundraising strategije.
U mentorskom dijelu pružit ćemo podršku za razvoj teorije promjene, poslovnog modela, fundraising strategije, fundraising kampanje i komunikacijske strategije.
Na kraju programa, sa svim sudionicima podijelit ćemo iskustvo i tehničke detalje provedbe najbolje fundraising kampanje.
Selekcija…. prijave i najbolju kampanju odabrat će žiri sastavljen od predstavnika partnera i pokrovitelja programa.
Kalendar događanja
Studeni 2022. Odabir 11 neprofitnih organizacija
Prosinac 2022. - siječanj 2023. dvodnevna online edukacija, do 5h individualnog mentorstva
siječanj 2023. Pitch i odabir najbolje fundraising kampanje
Veljača 2023. Izrada komunikacijskih planova
Ožujak 2023. Predkampanja i lansiranje fundraising kampanje
Travanj 2023. Kraj kampanje i dijeljenje iskustava podržane kampanje
Partneri programa
ACT Grupa je organizacija civilnog društva čija je svrha osnaživanje poslovnih praksi koje donose vrijedan povrat društvu i zajednici. ACT Grupa kontinuirano provodi nekoliko programa podrške usmjerenih razvoju i rastu organizacija civilnog društva, društvenih i impact poduzetnika.
Panda komunikacije d.o.o. je agencija za komunikacijsko savjetovanje, specijalizirana za edukacije, upravljanje digitalnom sferom, komuniciranje javnih politika te za osmišljavanje i provođenje kampanja s društvenim učinkom. Agencija je predana održivom razvoju i poticanju raznolikostižane kampanje.
Program financiraju ERSTE zaklada i Erste banka.
Pište nam na
Svi želimo ostaviti svoj trag, zar ne?
Ostvarujući svoju misiju svaka neprofitna organizacija stvara pozitivne promjene u društvu, ostavljajući dobar trag u životima pojedinaca, ali i u široj zajednici. Svima nam je zajednička želja da djelujemo smisleno i činimo stvari po kojima će nas pamtiti i prepoznati, da našim djelovanjem, u životima najbližih i onih s kojima smo povezani ostavimo trag koji mogu slijediti. Tehnologija i novi mediji omogućavaju nam širenje ideja i stjecanje novog zamaha prema promjenama koje želimo vidjeti u društvu.
U okruženju koje se stalno mijenja, neprofitne organizacije teže ostvariti financijsku otpornost koja im je nužna za ostvarivanje utjecaja u društvu. Slijedeći trag povezanost i međusobnog uključivanja, korporativni i civilni sektor imaju mogućnost zajedničkog razvoja i transformacije.
#vjerujusebe #ostavidobartrag