Snažna žena u potpisu
branda Arya
Arya je prvi i jedini brend u Hrvatskoj i regiji specijaliziran za postoperativno donje rublje. Idejna začetnica i poduzetnica Simona Augustić i sama se svojedobno suočila s nedostatkom adekvatnog donjeg rublja na tržištu u najosjetljivijem životnom razdoblju.
Nažalost, sve mlađe žene danas obolijevaju od karcinoma dojki. Teška dijagnoza dijagnosticirana je i Simoni Augustić u 37. tjednu trudnoće i dobi od 30 godina. Kao da kemoterapije i mastektomija nisu bile dovoljno izazovne same po sebi, činjenica da ne postoji adekvatno donje rublje nakon tako teškog zahvata prilično je iznenadila Simonu, ali i probudila njezin poduzetnički duh!
"Da mi je netko prije 6 godina, kad sam se suočila s dijagnozom karcinoma dojke, rekao da ću osnovati vlastiti brend i proizvoditi postoperativnu intimnu odjeću i kupaće kostime te otvoriti prvu specijaliziranu multibrend trgovinu postoperativnim donjim rubljem, mislila bih da je potpuno poludio. Međutim, sve se promijenilo nakon moje mastektomije kad ne samo da sam se morala suočiti s novom slikom tijela, gubitkom samopouzdanja već i sa spoznajom da u Hrvatskoj ne mogu kupiti pidžamu s džepićima u kojoj bih se osjećala slobodno u vlastitom domu, lijepe grudnjake u kojima bih se osjećala ženstveno kao prije te moderne kupaće kostime u kojima bih mogla dostojanstveno prošetati plažom. U razgovoru s drugim ženama otkrila sam da nisam sama, ali uvidjela sam i koliko su žene nezadovoljne i tužne zbog toliko siromašne ponude u Hrvatskoj. Igrom slučaja, upoznala sam dizajnericu Dunju Tomić, koja je moju ideju pretvorila u stvarnost. Znala sam da moram i želim realizirati taj projekt!", objasnila je Simona.
Pomoć drugima kao glavna motivacija
Simona je postala i certificirani fitter za postoperativne grudnjake. Polako, ali sigurno razvija zajednicu zadovoljnih klijentica i, još važnije, zadovoljnih žena.
"Kad sam otvarala trgovinu, znala sam da mojim klijenticama moram ponuditi više. Iskustvo imam, ali znanje u fittingu grudnjaka, a posebno postoperativnom fittingu grudnjaka, nisam imala. Educirala sam se i moj moto i cilj su da niti jedna žena iz moje trgovine ne smije izaći asimetrična. Vjerujem da je glavna prednost baš u tome što savršeno razumijem potrebe žena koje su se našle u istoj situaciji kao i ja. Danas se često radi rekonstrukcija dojki nakon operacije karcinoma dojke te se smatra da žena nakon rekonstrukcije dojki ima savršen estetski rezultat i da joj posebno donje rublje nije ni potrebno. No to je najčešće daleko od istine jer se mali dio žena može pohvaliti takvim savršenim estetskim rezultatom. Najčešće su tu problemi asimetrije dojki, osjetljiva koža nakon radioterapije, nesavršenosti koje žena želi sakriti... Ne mislim da se naših ožiljaka trebamo sramiti, naprotiv, trebamo biti ponosne na njih, ali trebamo imati opciju sakriti ih kad ne želimo da se vide i nastaviti sa životom kao pobjednice. Naravno, najvažnije je da smo žive i zdrave, ali bitno nam je i da se osjećamo lijepo i slobodno, potpuno i samopouzdano. Žena je žena i nakon dijagnoze i aspekt ljepote u procesu liječenja i ozdravljenja ne smije se zanemarivati", naglašava Simona.
Uz velike zdravstvene i estetske izazove, da bi se realizirala Simonina ideja, trebalo je uložiti puno vremena i truda u razvijanje poslovne priče i postavljanja novog brenda na tržište. "U ovaj poslovni pothvat krenula sam u srcu korona krize, kad nije bilo nijedne kreditne linije subvencioniranih kredita. Erste banka prepoznala je važnost ovog projekta i na njih sam se mogla potpuno osloniti od samog početka. Osim financijske podrške, pružili su mi mogućnost mentoriranja ovog poduzetničkog pothvata i edukaciju, kako bih mogla unaprijediti svoje poslovanje, a glavni cilj u skoroj budućnosti je vlastita proizvodnja. Trenutačno za mene proizvode obrti u Zagrebu i Čakovcu", istaknula je Simona.