Upoznajte specijaliziranu kuhinju s plemenitim ciljevima

Teška situacija u Zagrebu, koju su prouzročili potres i pandemija, paralizirala je brojna poduzeća i ugostitelje, ali ne i restoran Oaza Joyful Kitchen koji je pokazao da se i u najmanje optimističnim vremenima može pronaći način za djelovanje i pomoć drugima.

Osjećaj društvene odgovornosti potaknuo je suvlasnika restorana Oaza Joyful Kitchen Filipa Brničevića i sve članove osoblja da pomognu koliko god je bilo u njihovoj moći. Dali su svoje resurse, vrijeme, vještine, pokazali volju, podijelili s drugima osmijeh i poželjeli im – dobar tek. Naime, samo tjedan dana nakon potresa pokrenuli su crowdfunding kampanju Food For Life, zahvaljujući kojoj su brojni građani i građanke grada Zagreba primili besplatan zdravi obrok iz njihove vesele kuhinje. Dosad su podijelili preko 4000 obroka.

Akciju smo prvobitno pokrenuli zbog samog potresa koji se dogodio u Zagrebu i u kojem je velik broj ljudi ostao bez domova. S obzirom na to da smo u početku adresirali besplatne obroke na ljude pogođene potresom, kampanju smo nazvali Food For Life Earthquake Relief, ali ubrzo smo uvidjeli da je mnogo ljudi zbog pandemije ostalo bez posla i primanja, također velik broj bolesnih ljudi ostao je bez javnog prijevoza… Iznenadili smo se koliko je potrebitih ljudi u gradu i bilo nam je drago što možemo pomoći svima njima. Otvorili smo prijave u kojima se tražilo navođenje razloga za besplatne obroke, ali moramo priznati da smo se zapravo najviše oslanjali na osobnu savjest građana koje smo zamolili da se prijavljuju imajući na umu najugroženije građane, kako upravo takvi slučajevi ne bi ostali bez svog besplatnog obroka i mislim da smo uspjeli pomoći onima koji su to najviše trebali u ovim teškim trenucima”, objašnjava Filip.

Filip Brničević: „Uvijek kažem svima da se svako dobro – dobrim vraća. Ali to ne znači da treba raditi bezglavo, već u skladu s mogućnostima i resursima. Mi smo osjetili jedan nesebičan poriv da doniramo hranu potrebitima i zauzvrat smo dobili predivnu podršku u marketinškom smislu. Umjesto da se ljudi prepuste depresiji i osjećaju beznađe, smatram da je važno i u kriznim vremenima sačuvati poduzetnički duh i proaktivno razmišljanje. Ključna je motivacija. Najvažnije je ne podleći pritisku i biti usmjeren na inovacije, stvaranje, akciju!“

Moglo bi te zanimati i...

Butik-uljara iz Novigrada koja proizvodi “jestivo zlato”

Hit slastičarnica na Knežiji u kojoj je teško pronaći slobodno mjesto

Bariste, ugostitelji i YouTuberi – od sna do pravog biznisa