“Osobno sam i predsjednik neprofitne organizacije OAZA. Ja zapravo podučavam druge kako da budu uspješni poduzetnici, odnosno kako da se pokrenu i ostvare svoje potencijale. Uvijek kažem svima da se svako dobro – dobrim vraća. Ali to ne znači da treba raditi bezglavo, već u skladu s mogućnostima i resursima. Mi smo osjetili jedan nesebičan poriv da doniramo hranu potrebitima i zauzvrat smo dobili predivnu podršku u marketinškom smislu. Proširio se dobar glas, puno je ljudi čulo za nas, neki su nam čak donirali plakate… Otvorio nam se značajan medijski prostor, tako da nam je ova akcija donijela puno pozitivnih stvari koje nismo planirali na samom početku. Umjesto da se ljudi prepuste depresiji i osjećaju beznađe, smatram da je važno i u kriznim vremenima sačuvati poduzetnički duh i proaktivno razmišljanje. Ključna je motivacija. Najvažnije je ne podleći pritisku i biti usmjeren na inovacije, stvaranje, akciju! U prirodi je svakog poduzetnika da traži i pronađe način kako da djeluje, čak i u ovako problematičnim situacijama kao što je pandemija pojačana posljedicama potresa. Uvijek postoji način”, tvrdi Filip.
Gotovo od samog početka karantene do 11. svibnja vrijedan tim restorana OAZA Joyful Kitchen fokusirao se isključivo na Food For Life kampanju, a sada su u skladu s popuštanjem mjera ponovno otvorili vrata restorana. Odlučili su da će paralelno ispunjavati potrebe svojih gostiju u restoranu i dostavljati obroke sve do 1. srpnja. U prvih mjesec i pol dana akcije dijelili su oko 100 obroka dnevno, doduše, sada se taj obujam smanjio na 50 obroka dnevno, ali sve dok dio radnog vremena mogu posvetiti samoj kampanji, odnosno potrebitim građanima, to će i činiti.