“Jedini smo koji proizvode vanjske tuševe od kamena s pametnim tehnologijama, pomoću kojih smo uspjeli smanjiti potrošnju vode do 75 posto, a uz to kupcima pružamo mogućnost personalizacije njihovog tuša na način da odaberu uzorak kamena i logo koji žele ugravirati.” Uz jedinstvenu tehnologiju izrade, u pripremi je i sustav oglašavanja, koji uskoro kreće u fazu testiranja. Riječ je o sustavu koji preko ekrana smještenih na prednjoj strani tuša omogućuje promidžbu proizvoda ili usluga zainteresiranih proizvođača.
Jedinstven izgled luksuznih tuševa sve više privlači i kupce iz privatnih sektora. “Danas se svatko želi slikati i objavljivati fotografije s posebnim proizvodima ili na posebnim lokacijama. Iz tog smo razloga puno radili na dizajnu našeg tuša”, govori Stefano. Ne krije mladi poduzetnik da ima velike planove za budućnost. Cilj je postati vodeći svjetski proizvođač vanjskih tuševa. S time idu i brojne investicije u postojeće i nove zaposlenike, ali i stalno unaprjeđenje proizvoda. U Rijeci je krajem veljače otvoren i novi poslovno-proizvodni prostor, koji će biti opremljen i najnovijim CNC strojem za čije su financiranje dobili sredstva iz Europske unije, a do kraja ove godine planiraju zaposliti još minimalno pet osoba u proizvodnom sektoru.
U ostvarenju njegove ideje, Stefanu je veliku podršku pružila i Erste banka. “Erste banka nam je itekako pomogla u ostvarenju cilja, a to je bila kupovina CNC stroja, za koji nam je trebalo odobriti poprilično velik kredit za jedno malo ‘startup’ poduzeće, no kroz njihov poseban program to nam se ostvarilo i uz njihovu pomoć i pomoć EU fondova stroj je došao u naš dom.”