Zajedničkim snagama možemo više

Prosinački potres koji je pogodio Sisak, Petrinju i okolicu oštetio je i nekoliko poslovnica u tim gradovima. No zajedničkim trudom timovi u Petrinji i Sisku brzo su stvari podigli na noge.

Doživjeti potres nije nimalo lako, ali uz tim kolega koji su svojom pribranošću i organiziranošću spremni na pomoć ipak je malo lakše. Upravo su takvi i timovi u Ersteovim poslovnicama u Sisku i Petrinji koje je prosinački potres itekako iznenadio. Zajedničkim snagama brzo su se vratili u normalu i klijentima osigurali mjesto na kojem sigurnost plaćanja dobiva višestruko značenje.

Tim Sisak

Tim u Sisku prava je mala obitelj. Potvrdila nam je to i direktorica poslovnice Marinka Radić koja za svoj tim kaže kako je niz godina zajedno, dobro se upotpunjuje i nadopunjuje u radu. “Rekla bih da nam je poslovnica druga kuća, a članovi obitelji doprinose održavanju sloge i rastu poslovanja”, kaže. Tim poslovnice Sisak, uz direktoricu, čine tri blagajnice i blagajnik: Haidy Pavičić, Martina Malin, Martina Mladinov Bakonji i Vedran Rogina, tri savjetnice: Sanja Maraković, Ilena Videk, Zvjezdana Peternel. Kvaliteti usluge doprinosi i kolegica Ivana Šantek, financijska zastupnica za male poduzetnike, koja radi s obrtima i malim tvrtkama i iako na papiru pripada Poduzetničkom centru Zagreb, važan je kotačić ove poslovnice. Tu je i kolegica Tatjana Tomić, stariji referent pozadinskih poslova i zaštitar Zdravko Vukeljić.

Prava mala zajednica koja je u trenutku potresa doživjela šok. Marinka Radić napomenula je kako je u vrijeme potresa koristila godišnji odmor, no zaposlenici i klijenti koji su se u tom trenutku zatekli u poslovnici bili su šokirani i prestrašeni. Ističe kako su i tada bili podrška svojim klijentima i pomogli im da sigurno izađu iz poslovnice zahvaljujući pribranosti. Kako kaže, najvažnije je bilo da nitko nije ozlijeđen i da su svi na sigurnom. “Uspostaviti telefonski kontakt bilo je gotovo nemoguće. Ulica u kojoj je poslovnica bila je prepuna ljudi koji su u panici napustili svoje domove i pokušavali dobiti članove obitelji, prijatelje i poznanike. Teško je bilo vjerovati koliko je u nekoliko sekundi nastradao naš grad te da smo okruženi srušenim i raspuknutim zidovima te oštećenim krovovima”, opisuje nam trenutke nakon potresa gđa Radić.

Uz zajednički trud i podršku lako je prebroditi i najteže situacije. Pokazuju to timovi iz Ersteovih poslovnica u Sisku i Petrinji koji su se zajedničkim snagama suočili s posljedicama potresa.

Povratak u normalu

Kako nam direktorica poslovnice kaže, zgrada u kojoj je poslovnica Erste banke srećom nije pretrpjela znatna oštećenja pa su nakon popuštanja šoka i stresa misli bile usmjerene na povratak na posao. Poslovnica je zahvaljujući podršci direktora, članova Uprave i kolega iz Sektora upravljanja imovinom brzo vraćena u normalu i s radom je započela 8. siječnja. Ova je poslovnica bila prva banka koja je u Sisku otvorila svoja vrata nakon potresa čime su još jednom pokazali da su im klijenti i njihove potrebe uvijek na prvom mjestu. Klijenti su ovaj dobrodošao korak povratka u normalu jako dobro prihvatili, a osobito umirovljenici koji su vezani uz svoju banku i njezine zaposlenike.

Međuobni oslonac

Kako nam direktorica poslovnice kaže, zgrada u kojoj je poslovnica Erste banke srećom nije pretrpjela znatna oštećenja pa su nakon popuštanja šoka i stresa misli bile usmjerene na povratak na posao. Poslovnica je zahvaljujući podršci direktora, članova Uprave i kolega iz Sektora upravljanja imovinom brzo vraćena u normalu i s radom je započela 8. siječnja. Ova je poslovnica bila prva banka koja je u Sisku otvorila svoja vrata nakon potresa čime su još jednom pokazali da su im klijenti i njihove potrebe uvijek na prvom mjestu. Klijenti su ovaj dobrodošao korak povratka u normalu jako dobro prihvatili, a osobito umirovljenici koji su vezani uz svoju banku i njezine zaposlenike.

Tim Petrinja

Predstaviti ukratko tim koji čini pravu malu zajednicu u nekoliko riječi nije lako, no Darku Bjelici, direktoru poslovnice, to je uspjelo. O svojim kolegicama Dragani Batinović, Meliti Marčelji, Maji Vuić Pavelić i Zorani Pavičić ima samo riječi hvale. Iako su mali kolektiv, dobre atmosfere i raspoloženja ne nedostaje. “Mali smo tim pa smo time i više upućeni jedni na druge. Imamo svoje bolje i lošije trenutke, ali se držimo skupa, podržavamo i vjerujem da dobro radimo svoj posao na zadovoljstvo klijenata”, kaže g. Bjelica.

Zajedništvo i timski rad osobito su se pokazali na djelu u trenutku kad je Petrinju pogodio potres. Srećom u nesreći pokazala se činjenica da se poslovnica Erste banke nalazi u novoj zgradi koja nije pretrpjela znatniju štetu osim popucale žbuke na zidovima, isprevrtanih i razbacanih stvari po filijali te nešto štete na informatičkoj opremi. Iako je poslovnica u vrijeme potresa radila i u njoj su se nalazili klijenti, ozlijeđenih nasreću nije bilo. Gospodin Bjelica ima posebne riječi hvale za kolegice Melitu i Zoranu zbog pribranosti i brige za klijente u trenutku potresa. “Trebalo je pribranosti za organizirati izlazak iz filijale kroz naša protuprovalna vrata koja su jedini izlaz.”

Oporavak radom

Oporaviti se nakon tako stresnog događaja nije nimalo lako, ali tim u Petrinji brzo se osovio na noge pa su trenutačno jedina poslovnica Erste banke koja radi u tom gradu. Kako nam je otkrio Darko Bjelica, nakon pretrpljenog šoka oporavili su se radom. U filijali su bili već sljedećeg dana i u narednom su periodu u nju dolazili svaki dan kako bi uz pomoć kolega iz drugih službi banke što prije sve vratili u normalu. “Trebalo je dovesti statičare na pregled objekta, pokrpati i obojiti zidove, očistiti prostorije, osposobiti informatički sustav i sistem nadzora”, opisao nam je g. Bjelica proces vraćanja u normalu.

Otvaranje poslovnice nije samo bila dobra vijest za zaposlenike već i za klijente. Zaposlenicima je to bila dobrodošla radna terapija, iako su potresi bili svakodnevni, a njihovi klijenti i klijenti drugih banaka opet su dobili mjesto na kojem mogu obaviti sve svoje potrebne transakcije i ostale zadatke. Darko Bjelica ističe kako je rad financijskih institucija i mogućnost obavljanja platnog prometa jedan od načina i bitnih preduvjeta vraćanja u normalni tijek života. Upravo zato cijeli tim u Petrinji s veseljem je dočekao otvaranje svoje poslovnice.

Osim pružanja bankarskih usluga, tim u Petrinji tih je dana svojim klijentima ponudio i puno više od toga. Bili su im podrška i svojevrsna psihološka pomoć, sa svakim od njih su porazgovarali o njihovoj situaciji i ponudili utješnu riječ, koja u tim trenucima jako puno znači. To je osobito vrijedno uzme li se u obzir da su i djelatnice bile itekako pogođene pretrpljenim šokom i svakako im nije bilo lako.

Iz ovako potresne priče izrodilo se ipak i nešto lijepo. Kako nam je rekao Darko Bjelica, otvaranje poslovnice prošlo je u jedinstvenom izdanju. Naime, kolegice su nosile posebne majice kao znak podrške svom gradu, a posebno jednoj obitelji kojoj je u potresu stradala kuća.

Humanitarno djelovanje

O čemu se točno radi, ispričao nam je g. Bjelica. “Naš klijent Saša Osenički organizirao je brojne akcije pomoći te je jedna od njih bila i prikupljanje sredstava za obitelj kojoj je kuća stradala u potresu. Tiskane su majice s natpisom Petrinja u srcu i vremenom potresa, a prihod od prodaje išao je toj obitelji. Mi smo kupili koliko smo mogli majica za sebe i obitelji. Na dan kad smo otvorili filijalu radili smo u tim majicama. Saša Osenički je prije nekoliko dana za svoj rad dobio priznanje Ponos Hrvatske.” Zajedništvo i snaga koju nosimo tako su još jednom pokazale kako nas i najpotresnije situacije mogu povezati i učiniti jačima.

Moglo bi te zanimati i...

Hrabrost u jeku pandemije

Jer zajednica smo svi mi

Solidarna na djelu: zaklada koja brani ljudsko dostojanstvo