Uz vašu karticu treba vam PIN, koji vam možemo poslati SMS-om ili poštom, ovisno o tome što ste odabrali na zahtjevu za izdavanje kartice ili na zahtjevu za ponovno izdavanje PIN-a.
Uz vašu karticu treba vam PIN, koji vam možemo poslati SMS-om ili poštom, ovisno o tome što ste odabrali na zahtjevu za izdavanje kartice ili na zahtjevu za ponovno izdavanje PIN-a.
Uz vašu karticu treba vam PIN, koji vam možemo poslati SMS-om ili poštom, ovisno o tome što ste odabrali na zahtjevu za izdavanje kartice ili na zahtjevu za ponovno izdavanje PIN-a.
Često postavljena pitanja
- S broja koji ste naveli na zahtjevu za izdavanje kartice na broj 813200 pošaljite SMS sa svojom godinom rođenja, prvih šest brojeva kartice i zadnja četiri broja kartice, međusobno odvojenih kosom crtom. Primjerice, ako je vaša godina rođenja 1969, prvih šest brojeva kartice 123456 i zadnja četiri broja 7890, u SMS upišite 1969/123456/7890 i svakako provjerite podatke prije slanja SMS-a.
- Primit ćete SMS s broja 813200, u kojem će biti naveden vaš PIN. Odmah ga zapamtite i izbrišite SMS.
- Umetnite svoju karticu u bankomat.
- Nakon unosa i potvrde postojećeg PIN-a, u izborniku odaberite opciju Promjena PIN-a.
- Unesite novi četveroznamenkasti broj te ga ponovnim unosom potvrdite.
- Ne zapisujte svoj PIN – ni na papirić ni u mobitel. A takav papirić nikako ne nosite uz karticu!
- Najbolje je svoj PIN zapamtiti – zato uništite i bacite PIN kuvertu ili izbrišite SMS.
- PIN treba biti poznat samo vama! Nikome nemojte otkrivati svoj PIN.
- Naši djelatnici ili policija nikad neće od vas tražiti PIN – ne nasjedajte na takve pozive ili poruke!
- Unosite li PIN na bankomatu ili prodajnom mjestu, uvijek ga prekrijte. Nikad ne znate tko bi ga mogao zloupotrijebiti.
PIN (engl. Personal Identification Number) četveroznamenkasti je osobni identifikacijski broj, kojim potvrđujete svoja plaćanja karticom ili podizanje gotovine na bankomatima.
Na zahtjevu za izdavanje kartice ili zahtjevu za ponovno izdavanje PIN-a možete navesti koji način dostave PIN-a želite – SMS-om ili poštom.
Svoj PIN možete saznati u nekoliko jednostavnih koraka:
Dobivenim PIN-om potvrđivat ćete kupnje karticom na prodajnim mjestima i podizanje gotovine na bankomatima.
Ako nam zabunom pošaljete SMS nepravilnog sadržaja, u povratnoj ćemo vas poruci obavijestiti da ste poslali neispravan SMS za izdavanje PIN-a. Tri puta možete poslati neispravan SMS i mi ćemo vas povratnom porukom obavijestiti da vaš SMS nije točan. Unesete li i četvrti put nepravilno formatiran SMS, više nećete dobiti povratnu poruku i trebat ćete nas nazvati na 0800 7890.
PIN ćemo poslati u PIN kuverti i stići će vam pet do sedam dana od obrade zahtjeva na adresu navedenu u zahtjevu. Ako PIN ipak ne primite u tom roku, samo nas nazovite na 0800 7890.
U slučaju da ste zaboravili svoj PIN, nazovite nas na 0800 7890 ili nam pošaljite ispunjen zahtjev za ponovno izdavanje PIN-a na info@erstecardclub.hr.
Ako koristite aplikaciju ECC Mobile, ponovno izdavanje PIN-a možete zatražiti u aplikaciji pod rubrikom Upravljanje karticama / Zatraži PIN.
Naknada za ponovno izdavanje PIN-a iznosi 3,00 EUR, u skladu s Odlukom o naknadama za Diners Club, Mastercard i Visa kartice.
PIN možete promijeniti na bankomatima Erste banke – brzo, jednostavno i bez naknade.
Potvrda kupnje PIN-om traži se iz sigurnosnih razloga.