Naš način poslovanja

Bankarenje s osobnim pristupom

U Erste Group cijenimo pojedinca. To vrijedi za milijune klijenata čije posebne potrebe pratimo, ali i za naše zaposlenike. Svaki zaposlenik Erste Group izabran je zbog svojih vještina, osobnosti i stava. Vjerujemo da poštovanje, kreativnost, želja za radom i pozitivni stav doprinose viziji započetoj prije 200 godina: biti banka koja je prvi odabir klijenata u srednjoj i istočnoj Europi.

Naš identitet

Osnovani 1819. Jedinstveni oduvijek.

Erste Group ima jak, jedinstven identitet koji se temelji na jednostavnom konceptu:

Ovdje nismo samo u bankarskom poslu. Jedan od naših ciljeva je i pomoći ljudima prilikom upravljanja njihovim financijama. To je bila misija naših osnivača, kada su osnovali ovu banku prije 200 godina kako bi se borili protiv siromaštva. To je i misija naše bankarske grupe i danas.

Mi smo također prvi koji tu misiju širimo u Srednjoj i istočnoj Europi, na način da pomažemo ljudima regije doseći bolji financijski položaj i neovisnost, korak po korak. Stvarajući vrijednost i dijeleći je, koncept je koji smo prvobitno stvorili, čega se i dalje držimo. 

Naša raznolikost

Naša se konkurentska prednost temelji na raznolikosti - mi smo Groupa u kojoj se spaja mnogo kultura i iskustava, ali kao jedna grupa dijelimo dugu tradiciju i spaja nas zajednička vizija.

Raznolikost rezultira mnogim prednostima za našu Groupu. Zbog toga se trudimo razumjeti različite potrebe naših klijenata, razvijamo vještinu komuniciranja s klijentima u kontekstu njihovih želja i potreba. Nadalje, osiguravamo organizacijsku učinkovitost integrirajući raznolikost u modele kompetencija, edukacija i programe razvoja.

Naš način poslovanja

1

Raditi nešto značajno


Zarađivanje može imati dublje značenje kad je posao koji osoba obavlja zanimljiv, pričinja zadovoljstvo, nekome je potreban i predstavlja razliku. Ovdje svaki posao doprinosi zajedničkom cilju pomaganja klijentima da bolje upravljaju svojim financijama, što predstavlja dobar razlog za kvalitetan rad.

2

Ljudski pristup


Zarađivanje može imati dublje značenje kad su ljudi uvijek na prvom mjestu. Kada vas poštuju i prihvaćaju u cijelosti, sa svim vrlinama i manama. Cijenimo emocionalni aspekt posla i trudimo se da se zaposlenici dobro osjećaju na poslu. Ovdje niste samo zaposlenik, ovdje ste osoba.

3

Imati odgovornost


Zarađivanje može imati dublje značenje kad možete donositi odluke, utjecati na druge, upravljati svojim profesionalnim razvojem i svojom karijerom. U Erste Groupi cijenimo slobodu i snagu zaposlenika kao pojedinca te potičemo zaposlenike da preuzimaju odgovornost u rješavanju problema. Nije uvijek moguće svima omogućiti potpunu autonomiju, no cilj je Erste Groupa što više potaknuti osjećaj odgovornosti kod svakog zaposlenika.

4

Razvoj (osobni i profesionalni)


Zarađivanje može imati dublje značenje kad imate viziju svoje karijere, kad se možete osobno i profesionalno razvijati, kad radno mjesto predviđa redovite edukacije i izazovna iskustva dugi niz godina. Kad god je to moguće, našim zaposlenicima omogućavamo da se razvijaju osobno i profesionalno

5

Uživati u poslu


Zarađivanje može imati dublje značenje kad uživate u odlasku na posao, kad je radna atmosfera dobra, kad postoji izvrstan timski duh i kad je suradnja s kolegama kvalitetna. Kroz dužinu rada zaposlenika u Erste Groupi, može se vidjeti koliko ovdje vole raditi!

6

Raditi za dinamičnog poslodavca


Zarađivanje može imati dublje značenje kad je vaš poslodavac među najboljima na tržištu, kad nudi inovativne i napredne proizvode i usluge, kad mjesto gdje radite nudi izazovno, poticajno i produktivno okruženje. Kad znate da je vaš poslodavac cijenjen na tržištu, možete biti ponosni što ovdje radite. Kad radite ovdje, radite u jednoj od vodećih financijskih institucija u istočnoj Europi.

7

Doprinositi društvu


Zarađivanje može imati dublje značenje kad radite za poslodavca koji pridaje pažnju društveno odgovornom poslovanju. Erste Groupa podupire mnoge društvene projekte, projekte u kulturi i međunarodne projekte, i to kao banka usmjerena na poslovanje s građanstvom.

q