U Erste banci #radimpametno

Kako smo svoj rad organizirali prema pametnim načelima

U Erste banci #radimpametno

Kako smo svoj rad organizirali prema pametnim načelima


Erste grupu čini preko 3000 zaposlenica i zaposlenika na više od 500 različitih radnih mjesta i više od 120 lokacija. Ono što nas sve povezuje jest to da svoje radne procese, rasporede i komunikaciju prilagođavamo pomno osmišljenom i po našim potrebama skrojenom pristupu. Pa umjesto da radimo više i duže, radimo – pametno.

Oslanjamo se na praktične, efikasne i jednostavne modele te smo pažnju preusmjerili s nepotrebnih, zastarjelih praksi na one koje dodaju vrijednost. Evo što sve obuhvaća naša inicijativa #radimpametno.

Erste grupu čini preko 3000 zaposlenica i zaposlenika na više od 500 različitih radnih mjesta i više od 120 lokacija. Ono što nas sve povezuje jest to da svoje radne procese, rasporede i komunikaciju prilagođavamo pomno osmišljenom i po našim potrebama skrojenom pristupu. Pa umjesto da radimo više i duže, radimo – pametno.

Oslanjamo se na praktične, efikasne i jednostavne modele te smo pažnju preusmjerili s nepotrebnih, zastarjelih praksi na one koje dodaju vrijednost. Evo što sve obuhvaća naša inicijativa #radimpametno.

#radimpametno zahvaljujući kolegama koji poštuju moje znanje i vrijeme. Znam da sam dio dobrog kolektiva koji uvijek “potegne” za pojedinca kada je to potrebno.

– Ivan, Marketing

#radimpametno zahvaljujući kolegama koji poštuju moje znanje i vrijeme. Znam da sam dio dobrog kolektiva koji uvijek “potegne” za pojedinca kada je to potrebno.

– Ivan, Marketing

Pametna kultura

Trudimo se uvijek biti vjerni sebi te njegovati stavove, vrijednosti i znanja koji Erste zaposlenike i lidere čine posebnima. Uspostaviti pametnu radnu kulturu zapravo znači pronaći ravnotežu između zadanosti i fleksibilnosti, u kojoj svi možemo biti opušteniji, produktivniji i uključeniji.

Gradimo okruženje koje se temelji na povjerenju, a ne kontroli. Poštujemo stručnost svakog kolege i dajemo si prostora da svatko zablista u svom području. Oslanjamo se na kolegijalnost i suosjećanje, što se posebno ističe u odnosu lidera i zaposlenika. S izazovima se suočavamo zajedno.

Čak je i petak dobio novi sjaj jer ga koristimo za rezimiranje tekućeg tjedna, razvojne aktivnosti i povezivanje s timom. Petkom nema internih sastanaka kako bismo se fokusirali na kreiranje novih ideja i inspirirani završili radni tjedan.

 

Otkad #radimpametno, petkom stavljam kvačice na to-do listu i učim o temama koje mi mogu koristiti u poslu. Tko bi rekao da mi petak može biti još draži!

– Hrvoje, Sigurnost digitalnog bankarstva

Pametna procedura

Vjerujemo da je najbolja procedura – što manje procedura. Iako su, zbog prirode našeg posla, one ponekad neizbježne, postoje ponašanja koja nam radni dan čine ugodnijim i učinkovitijim. Na temelju njih prilagođen je naš pristup sastancima, komunikaciji mailovima, korištenju nove digitalne platforme...

U međusobnoj komunikaciji nastojimo biti što izravniji i jasniji. Uključujemo samo kolege i kolegice koji sudjeluju u zadatku. Trudimo se poštovati radno vrijeme i sve obaviti isključivo tijekom tih 8 sati, kako bi naše i slobodno vrijeme naših kolega bilo upravo to – slobodno i opušteno. Ne postavljamo si nerealne ciljeve i rokove jer znamo da smo produktivniji kad nismo preopterećeni. Vjerujemo u sebe i inteligentnim rješenjima štedimo vrijeme i napor.

Naravno, ne prođu svi zacrtani planovi uvijek glatko ni iz prve. Kada nam vanjske okolnosti otežavaju radni proces, posebno je važno da nam naše vlastite procedure ne predstavljaju dodatni uteg. U takvim situacijama, oslanjamo se na svoju prilagodljivost te svakoj potencijalnoj prepreci pristupamo individualno i kreativno.

Ne samo da na taj način već sada postajemo efikasniji, nego se trudimo i za budućnost stvoriti bolje, održive procese koji će nam osigurati stabilnost i zadovoljstvo.

Pametna infrastruktura

Naučili smo efikasno raditi i kad nismo u uredu. Želimo svim zaposlenicima osigurati potrebnu tehničku opremu kako bi mogli raditi gdje god se nalazili, a time ćemo zadržati i jednaku razinu kvalitete usluge prema klijentima.

Moglo bi vas zanimati