Često postavljena pitanja
Sve
broj
Izdvojeno
- Na koji način je moguće ugovoriti štednju?
- Što predstavlja premija na kamatu?
- Tri puta sam unio pogrešan mPIN i blokirao mToken / mijenjao sam mobitel / mToken mi se sam blokirao zbog neaktivnosti.
- Što je HROK?
- Kako se prijaviti na mBanking?
- Mogu li se oročena sredstva prijevremeno razročiti i koliku naknadu Banka pritom naplaćuje?
- Moram li biti klijent Banke da bih ugovorio štednju?
- Koja je razlika između Standardne i Rentne štednje?
- Može li se kamatna stopa promijeniti za vrijeme oročenja?
- Ugovorio sam štednju NetBankingom / mBankingom. Kako je mogu zatvoriti?
- Što je anuitet?
- Što je EURIBOR?
- Što znači promjenjiva, a što fiksna kamatna stopa?
- Što je valutna klauzula?
- Što je status klijenta?
- Što je otplatni obrok?
- Što je nacionalna referentna stopa (NRS)?
- Ako je minimalna uplata na štednju Erste Plan+ 1000 kn, mora li isti iznos biti uplaćen i u investicijski fond?
- Informacije o postupanju nakon smrti klijenta
- Što u slučaju da Maestro display kartica ima učestale incidente kod plaćanja i/ili podizanja gotovine, a nalazite se u inozemstvu?
Nažalost nema odgovora prema zadanim kriterijima.