Kako zatražiti i preuzeti BON2?
Zahtjev poslan e-mailom
Potrebno je poslati pisani zahtjev na bon2@erstebank.hr ili financijskom zastupniku. Zahtjev mora biti ovjeren potpisom osobe ovlaštene za zastupanje ili potpisnika na potpisnom kartonu. Zahtjevi klijenta dostavljeni e-mailom moraju biti poslani isključivo s adrese koju je klijent ostavio u banci kao kontakt prilikom otvaranja računa.
Preko usluge on-line bankarstva Netbanking
U sklopu izbornika Usluge – Zahtjev za BON-2 nalazi se obrazac za podnošenje zahtjeva za izdavanje potvrde BON-2. Zahtjev mogu zadati samo korisnici NetBankinga s pravom potpisa.
Za podnošenje zahtjeva potrebno je u obrascu popuniti sljedeće:
1. odabrati traži li se BON-2 za vlastite račune ili za nekog drugog klijenta – ako je za drugog klijenta, potrebno je unijeti njegov OIB
2. odrediti rok dostave, koji može biti:
- hitno - BON-2 kreira se i šalje na dan zaprimanja zahtjeva ako je zahtjev zaprimljen do 14.45 sati tog dana
- normalan - BON-2 se kreira i šalje sljedeći radni dan od zaprimanja zahtjeva, sa stanjem na radni dan zaprimanja zahtjeva. Ako je zahtjev zaprimljen radnim danom nakon 14.45 ili vikendom, danom zaprimanja smatra se sljedeći radni dan. Primjerice, ako je zahtjev podnesen u ponedjeljak u 17 sati, dan zaprimanja je utorak. U tom slučaju će se BON-2 poslati u utorak ako je naručen hitno, odnosno u srijedu ako je naručen s opcijom normalno.
3. odabrati način dostave:
- pošta – BON-2 se šalje na definiranu adresu
- preuzimanje u poslovnici banke – potrebno je odabrati poslovnicu, a moguće je i primanje SMS obavijesti kad je BON-2 spreman za preuzimanje
4. račun za naplatu naknade za izdavanje
5. razlog izdavanja
6. označiti treba li neovjereni BON-2 stići i na definiranu e-mail adresu.
Nakon što su popunjena sva polja, potrebno je kliknuti na Provjeri da bi se provjerila ispravnost unesenih podataka. Ako postoje pogreške, prikazat će se s upozorenjem koje ukazuje na pogrešno uneseni podatak, a koji je potrebno ispraviti.
Kad su svi podaci ispravni, umjesto naredbe Provjera prikazat će se Potvrdi i više nije moguće mijenjati unesene podatke. Ako klijent ipak želi odustati, može to učiniti odabirom narede Odustani. Odabirom opcije Potvrdi BON-2 je naručen.
BON-2 izdaje se isključivo za eurski račun.