Plaćanja
Odabirom stavke Plaćanja u glavnom izborniku otvara se stranica s obrascima za zadavanje različitih vrsta naloga za plaćanje.
Izbornik Plaćanja omogućuje sljedeće opcije:
Novi nalog |
Predlošci |
nacionalno plaćanje |
nacionalno plaćanje |
hitno plaćanje (HSVP) |
međunarodno plaćanje |
kupnja i prodaja deviza |
|
međunarodno plaćanje |
|
- ako korisnik ima pravo potpisivanja transakcija, može odabrati želi li nalog potpisati odmah tako da označi pripadajući kvadratić za označavanje. U tom slučaju, odmah nakon provjere pri dnu stranice, prikazat će se polja za potpis naloga. U suprotnom, nalog će se spremiti u nepotpisane naloge te će ga biti moguće potpisati naknadno;
- ako korisnik želi primitak potvrde plaćanja e-mailom, može označiti kvadratić za označavanje uz pripadajuću opciju.
Nakon popunjavanja naloga potrebno je kliknuti na opciju Provjeri da bi se provjerila ispravnost unesenih podataka. Ako postoji pogreška, ispisat će se upozorenje kraj pogrešno unesenog podatka, koji je potrebno ispraviti. Ako su svi podaci ispravno uneseni, nakon odabira opcije Provjeri prikazat će se stranica s pregledom svih unesenih podataka. Ako ste ovlašteni za potpisivanje transakcija, a odabrali ste opciju Potpiši odmah, na stranici će se prikazati i dodatni dio za potpisivanje naloga.
U tom slučaju treba potpisati nalog na način opisan u poglavlju Potpisivanje. Nakon pojavljivanja opcije Potvrdi nije moguće mijenjati ništa od prethodno unesenih podataka, ali je još uvijek moguće kliknuti na opciju Povratak, koja omogućava promjene unesenih podataka.
Klikom na opciju Potvrdi korisnik odobrava provođenje unesenog naloga i ako je nalog zadan s trenutačnim datumom i potpisan, on se odmah i izvršava. Ako je zadan unaprijed, nalog će biti vidljiv u izborniku Pregled plaćanja kao nepotpisan ili potpisani nalog i izvršit će se na zadani dan.
Plaćanja u korist računa otvorenih u Erste banci bit će provedena isti dan. Plaćanja u korist računa izvan Erste banke, zadana radnim danom do 15.30 bit će obrađena i proslijeđena isti dan, dok će nalozi iza tog vremena biti provedeni sa sljedećim radnim danom.
Nalog za plaćanje može se zadati s datumom unaprijed (najviše godinu dana unaprijed) te će se izvršiti na taj zadani dan. Ako u trenutku izvršenja nema dovoljno sredstava na računu, nalog će se pokušavati izvršiti tijekom narednih 15 dana. Ako niti nakon tog razdoblja na računu ne bude dovoljno sredstava, nalog se uopće neće izvršiti i spremit će se u neizvršene naloge.
Ako ste označili da želite primiti potvrdu e-mailom, nakon izvršenja naloga na svoju e-mail adresu primit ćete obavijest o provedenom nalogu.