Storno platnih / deviznih naloga
Odabirom ovih opcija korisnik može poslati zahtjev za storno naloga. Potrebno je popuniti polja s podacima o nalogu koji se želi stornirati i kliknuti na naredbu Pošalji. Ovo nije automatski storno naloga, već se samo prosljeđuje zahtjev za storno u Erste banku, a korisnik će naknadno biti obaviješten o rezultatu. Ako nalog još nije izvršen, bit će ga moguće stornirati. Ako je nalog izvršen, ne može se stornirati, ali banka na korisnikov zahtjev može tražiti povrat sredstava od primatelja.
Nakon što klijent zatraži storno naloga, služba podrške provjerit će status naloga, odnosno je li moguće napraviti stornira se i o tome obavijestiti klijenta na mail. U slučaju da je nalog već obrađen, klijentu će dobiti informaciju da nalog nije moguće stornirati te ponuđene dvije opcije i obrasci za: Zahtjev za povrat sredstava platne transakcije ili Zahtjev za ispravkom podataka platne transakcije.
Bez obzira odabere li klijent povrat sredstava ili želi pokrenuti reklamaciju, tj. popuniti Zahtjev za ispravkom, u oba slučaja obračunava se naknada prema važećim tarifama Erste banke, a mogući su i troškovi inozemne banke.