Što ako pogriješim i pošaljem pogrešan format zahtjeva/poruke za dostavu PIN-a SMS-om?

O pogrešnom unosu pri slanju zahtjeva/poruke bit ćete povratno obaviješteni  SMS-om.

Nakon tri pogrešna unosa realizacija usluge bit će blokirana. Nakon toga PIN možete zatražiti dolaskom u poslovnicu ili se javiti u Kontakt centar na 0800 7890 radi narudžbe ponovnog izdavanja PIN-a.

Što trebam provjeriti prije kontaktiranja banke ako šaljem ispravne podatke, ali povratno ne zaprimam SMS?

  • Provjeriti postavke na mobilnom uređaju.
  • Provjeriti s mobilnim operaterom postoje li ograničenja slanja poruka na kraće kodove (kao što je broj za slanje 816208).
  • Potvrditi stanje računa i aktivnih usluga.
  • Pregledajte i provjerite upozorenja na uređaju (pritiskom na znak '!' pored poruke ili pritiskom na samu poruku).
  • Pokušajte poslati zahtjev/poruku sa znakom '+' ispred broja 816208 (moguće je da model mobitela zahtjeva takvu proceduru