Obavještavamo vas da su od 1. veljače 2016. u primjeni izmijenjeni i dopunjeni Opći uvjeti poslovanja Erste&Steiermärkische Bank d.d. s građanima.
Izmijenjeni i dopunjeni Opći uvjeti poslovanja Erste&Steiermärkische Bank d.d. s građanima (dalje: Opći uvjeti) primjenjuju se na postojeće i nove ugovorne odnose klijenata i banke.
Opće uvjete možete pronaći u svim poslovnicama banke te na internetskoj stranici banke.
Sukladno Općim uvjetima sve izmjene i dopune Općih uvjeta smatraju se prihvaćenima ukoliko u roku od 15 (petnaest) dana od dana ove objave ne dostavite pisani prigovor banci.
Izmjene i dopune Općih uvjeta odnose se na sljedeće:
- U članku 2. dopunjuje se stavak 2.2.6. radi olakšavanja komunikacije s klijentima:
- „2.2.6. Klijent izrijekom prihvaća da Banka može izvršiti svoje obveze iz ovog članka, kao i bilo kakve druge obveze na slanje obavijesti i informacija na temelju ostalih Akata Banke te drugih isprava koje uređuju odnos Banke i Klijenta elektroničkom poštom, SMS porukom i internetskim bankarstvom, mobilnim bankarstvom, telefonskim bankarstvom osim ako izrijekom na temelju prisilnih propisa nije propisana drugačija forma ili drugačija forma nije izrijekom ugovorena. Klijent ujedno izričito prihvaća da Banka može na prethodno navedene komunikacijske kanale (elektronička pošta, SMS poruka, internetsko/mobilno/telefonsko bankarstvo) dostaviti informacije/isprave čiju dostavu traži Klijent. Kako bi Banka bila u mogućnosti ispuniti svoju obvezu i/ili dostaviti tražene informacije/isprave, Klijent je Banci obvezan dostaviti ispravnu adresu elektroničke pošte odnosno ispravan broj za primitak SMS poruka, odnosno Klijent je iste adrese/brojeve dužan održavati valjanim/dostupnim, a o svakoj promjeni istih odmah obavijestiti Banku. Klijent je obvezan poduzeti odgovarajuće mjere u svrhu zaštite navedenih komunikacijskih kanala.“
- U članku 3. dopunjuje se stavak 3.1. zbog zakonskih obveza identifikacije i pribavljanja podataka s osobnih dokumenata klijenata prilikom zasnivanja poslovnog odnosa s bankom:
- „Preduvjet zasnivanja svakog poslovnog odnosa s Bankom je identifikacija Klijenta u čiju svrhu je Klijent dužan Banci predati dokumentaciju kojom se omogućava identifikacija Klijenta u skladu s pozitivnim propisima, Aktima i zahtjevima Banke. Presliku navedene dokumentacije Banka će koristiti u prethodno navedenu svrhu te čuvati uz primjenu svih kadrovskih, tehničkih i organizacijskih mjera zaštite osobnih podataka uz ostalu dokumentaciju Klijenta.“