Od 12. listopada 2016. u primjeni si izmjenjeni Opći uvjeti okvirnog ugovora o prihvati Erste Smart Wallet usluge.

Izmijenjeni i dopunjeni Opći uvjeti okvirnog ugovora o prihvati Erste Smart Wallet usluge (dalje: Opći uvjeti) primjenjuju se na postojeće i nove ugovorne odnose klijenata i banke.

Opće uvjete možete pronaći u svim poslovnicama banke te na internetskoj stranici banke.

Sukladno Općim uvjetima sve izmjene i dopune Općih uvjeta smatraju se prihvaćenima ukoliko u roku od 15 (petnaest) dana od dana ove objave ne dostavite pisani prigovor banci.

Izmjene i dopune Općih uvjeta odnose se na sljedeće:

  • u dijelu  1. Pojmovi - definiran novi pojam „Erste Smart Wallet dodatak za web sučelje“ te je isti dodan u definicije prijašnjih pojmova „Prodajno mjesto“ i „Terminal“
    • 1.11 Erste Smart Wallet dodatak za web sučelje: u smislu ovih Općih uvjeta je dodatak na web sučelju Trgovca pomoću kojeg se postojećem Korisniku Erste Smart Wallet usluge omogućava plaćanje roba i/ili usluga direktno s web trgovine/stranice Trgovca putem Erste Smart Wallet mobilne aplikacije
    • 1.17 Prodajno mjesto:  Mjesto prodaje roba i/ili usluga Trgovca na kojem se omogućava plaćanje putem Erste Smart Wallet sustava i koje je navedeno u Zahtjevu za ugovaranje prihvata i njegovim prilozima. Prodajno mjesto Trgovca može biti web trgovina/stranica i/ili fizičko prodajno mjesto.
    • 1.18 Terminal: Za potrebe ovih Općih uvjeta Terminal je Erste Smart Wallet mobilna aplikacija Trgovca kreirana kao samostalna instanca ili integrirana unutar već postojećeg blagajničkog programa ili Erste Smart Wallet dodatak za web sučelje Trgovca, a koje služe Trgovcu za iniciranje prihvata transakcija Korisnika izvršenih putem Erste Smart Wallet sustava.
  • u dijelu 6. Obveze i odgovornost Trgovca- ažuriran je članak 6.15 o obvezama trgovca  o obavještavanju banke u slučaju promjene adrese web trgovine
    • 6.15 Trgovac je obvezan odmah u pisanom obliku obavijestiti Banku o svakoj promjeni osobnih podataka, naziva, adrese ( fizičke  ili adrese web trgovine/stranice), sjedišta, podataka o statusu, podataka o promjeni vlasničke strukture, ovlastima za zastupanje prema Banci (osobama ovlaštenima za zastupanje i opsegu njihovih ovlasti), uspostavi ili prestanku odnosa povezanosti (prema odredbama propisa o trgovačkim društvima), podnošenju prijedloga za pokretanje stečajnog postupka i/ili predstečajnog postupka, otvaranju stečajnog postupka ili predstečajnog postupka te ostalih podataka na temelju kojih mu je odobren bilo koji plasman Banke ili neki drugi proizvod ili usluga i uz to priložiti odgovarajuću dokumentaciju.
    • Trgovac odgovara za sve propuste ili štetu koja može nastati zbog nepridržavanja obveze dostave podataka o nastalim promjenama, kao i zbog nepridržavanja obveze dostave bilo kojih drugih podataka zatraženih od strane Banke.
  • u dijelu 10. Povrat iznosa Transakcije po nalogu Trgovca ažuriran je postojeći članak 10.1 vezano uz nemogućnost povrata kupnji transakcije izvršene putem web trgovine/stranice Trgovca.
    • 10.1 Ugovorne strane su suglasne da, u slučaju kada je iznos Transakcije od strane Trgovca pogrešno unesen ili Korisnik vrši povrat kupljene robe ili usluge zbog njezinih nedostataka ili bilo kojeg drugog razloga, u dogovoru s Korisnikom, Trgovac može izvršiti povrat isključivo cjelokupnog iznosa Transakcije  samo onom Korisniku koji je spomenutu Transakciju izvršio putem svoje Erste Smart Wallet mobilne aplikacije i to isključivo skeniranjem QR koda na fizičkom prodajnom mjestu.
    • Članci  10.1.,10.2, 10.3, 10.4 i 10.5 odnose se isključivo na povrate kupnji ostvarenih na fizičkom prodajnom mjestu dok povrat iznosa Transakcije po nalogu Trgovca nije moguć za transakcije izvršene putem web trgovine/stranice Trgovca.