Zašto prikupljamo i ažuriramo podatke o klijentima?
Kao banka, brinemo da su vaši podaci sigurni i točni. Zato povremeno provodimo ažuriranje informacija i potvrđivanje identiteta klijenata u procesu poznatom kao dubinska analiza klijenta (KYC).
Ovaj postupak provodimo periodično, tako da ga s vremenom prolaze svi naši klijenti – baš kao i klijenti drugih banaka.
Cilj je osigurati da poslovanje bude sigurno, transparentno i u skladu s propisima, te da vaši podaci uvijek budu ažurirani.
Što trebate napraviti?
Obavijest o dubinskoj analizi poslat ćemo vam dopisom na adresu sjedišta te e-mailom ako ste ugovorili kontakt e-mail adresu.
Gdje i kako ažurirati podatke?
- NetBanking je najbrži i najjednostavniji način za ažuriranje podataka - samo ispunite obrasce i učitajte potrebnu dokumentaciju. Podatke mogu ažurirati isključivo osobe ovlaštene za samostalno i pojedinačno zastupanje poslovnog subjekta.
- Ako ažuriranje želite obaviti e-mailom, dokumentaciju pošaljite na kyc.support@erstebank.hr s kontakt adrese koju ste nam dostavili prilikom ugovaranja poslovnog odnosa. Osoba ovlaštena za zastupanje poslovnog subjekta može dostaviti dokumentaciju u bilo koju našu poslovnicu.
Što ako ne ažurirate podatke?
U skladu s propisima Republike Hrvatske i našim Općim uvjetima, bit ćemo prisiljeni ograničiti korištenje vaših proizvoda i usluga dok ne ažurirate podatke.
Detaljne informacije o procesu dubinske analize klijenata možete pronaći ovdje.
Ako imate pitanja nazovite nas na 0800 7890 ili nam pišite na erstebank@erstebank.hr.