Erste banka uvodi automatizirane obrasce za slanje i primanje novca putem Western Uniona
Zagreb, 23. lipnja 2015. – Erste&Steiermärkische Bank d.d. (Erste banka) prva je banka na tržištu koja je uvela automatizirane obrasce za prijenos novca putem Western Uniona. Njima se dodatno skraćuje vrijeme potrebno za korištenje usluge te korisnici više ne moraju ručno ispunjavati obrasce za slanje ili primitak novca.
Usluga je dostupna u svim poslovnicama Erste banke u Hrvatskoj. Korisnicima sada omogućuje još praktičniju uslugu prijenosa, u svega nekoliko minuta, na više od 50.000 lokacija u ili iz neke od 200 zemalja i teritorija na kojima je Western Union dostupan. U Hrvatskoj se na ovaj način mogu slati, odnosno primati kune. Korisnici usluge ne moraju biti klijenti Erste banke, niti imati račun u bilo kojoj banci.
Usluga slanja, odnosno primanja novca funkcionira u svega nekoliko koraka. U slučaju slanja novca, klijent treba predočiti važeći identifikacijski dokument, dati osnovne informacije o primatelju novca, predati novac za slanje te plaća naknadu za prijenos. Klijent zatim potpisuje ispisani obrazac, dobiva kontrolni broj (MTCN) kojeg šalje primatelju novca zajedno s detaljima transakcije. Ukoliko pošiljatelj ostavi broj svog mobilnog telefona, primit će SMS poruku o izvršenoj isplati primatelju.
U slučaju primanja novca, klijentu se on može isplatiti u poslovnici Banke uz kontrolni broj (MTCN), koji treba zatražiti od pošiljatelja, predočenje važećeg identifikacijskog dokumenta i osnovnih informacija o pošiljatelju i transakciji te uz potpis na ispisanom obrascu.
Usluga primanja, odnosno slanja sredstava u Erste banci je dostupna od 2001. pri čemu se broj transakcija prijenosa kontinuirano povećava. Najviše koristi za međunarodna slanja i primanja, ali moguć je i prijenos unutar Hrvatske. U posljednje vrijeme, korisnici su najčešće sredstva primali iz Njemačke, SAD-a, Švicarske, Kanade i Austrije, dok su najčešće sredstva slali u Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Kosovo, Crnu Goru i Njemačku.