7,5 milijuna korisnika korejskog BC Carda od sada mogu plaćati u Hrvatskoj
Zagreb, 9. srpnja 2015. - 7,5 milijuna korisnika popularnog kartičnog branda BC Global Carda, najrašireniji mreže u Južnoj Koreji, od sada u Hrvatskoj mogu plaćati na svim prodajnim mjestima s oznakom Diners Cluba. Ovo je rezultat suradnje BC Carda, Sjeverno američkog Discover Networka te Erste Card Cluba d.o.o. (ECC) koji ima ekskluzivno pravo ugovaranje prihvata u Hrvatskoj. Sama suradnja, koja se već promovira i u Koreji, pokrenuta je zbog značajnog povećanja broja korejskih turista koji posjećuju Hrvatsku.
Korejski turisti kupnju mogu ostvariti na svim prodajnim mjestima s oznakom Diners Cluba, a na 59 prodajnih mjesta ostvariti i kupnju s popustom. U Turističkoj zajednici grada Zagreba te na 59 prodajnih mjesta, očekuju ih letci na korejskom jeziku i s QR kodom na kojima mogu saznati na kojim prodajnim mjestima mogu ostvariti popust u visini 10 posto. Riječ je o posebno odabranim prodajnim mjestima, kao što su muzeji, suvenirnice, restorani i sl., u Zagrebu, Rovinju, Zadru, Splitu i Dubrovniku, a u kojima će se popust moći ostvariti razdoblju od 1. srpnja do 30. rujna. Korisnici BC Global Carda u Hrvatskoj će također moći podizati i gotovinu na bankomatima Erste banke te bankomatske mreže MBNET-a.
Suradnju su u zagrebačkom Muzeju prekinutih veza predstavili In Cheol Park, direktor marketinga BC Carda, Tribh Grewal, direktor poslovnog razvoja Diners Cluba Int. te Tihomir Prišlin, direktor Sektora prodaje i upravljanja mrežom Erste Card Cluba, dok su važnost ove suradnje s aspekta turističke ponude predstavile Jasenka Mandžuka iz Turističke zajednice grada Zagreba te Dražen Grubišić, autor Muzeja prekinutih veza. Povodom predstavljanja suradnje, u suvenirnici Muzeja, provedena je i prva kupnja BC Global Cardom s popustom. Muzej prekinutih veza jedno je od prepoznatljivih zagrebačkih odredišta koje korejski turisti redovito posjećuju.
In Cheol Park, direktor Marketinga BC Carda: „Hrvatska je jedno od najznačajnijih turističkih odredišta za korejske turiste. Nakon što su ljepote Hrvatske 2014. predstavljene u poznatoj televizijskoj emisiji, ona je postala vrlo popularna u Koreji te se i broj Korejaca koji putuju u Hrvatsku udvostručio. Siguran sam da će će ih ova suradnja privući još više te da će uživati u ponudama koje smo kod trgovaca pripremili. BC Card će u potpunosti promovirati i poticati korisnike kartica na kupovinu kod trgovaca uključenih u program. Također će korisnike kartica informirati i o pogodnosti nesmetanog korištenja kartica kod svih trgovaca koji primaju Discover/Diners kartice u Hrvatskoj. Svojom će BC Global karticom moći platiti i ulaznice za Muzej prekinutih veza i kupiti suvenire u suvenirnicama.“
Tribh Grewal, director poslovnog razvoja Diners Cluba International: "BC Card je Discoverov cijenjeni partner čiji milijuni klijenata, koji koriste BC Global Card kartice, svoje kartice koriste za kupnju roba i usluga kod milijuna trgovaca diljem svijeta putem Discoverove mreže. Discover i Diners Club International trude se pružiti najbolje korisničko iskustvo korisnicima BC Global Card kartica. Kroz partnerstvo s Erste Card Clubom, hrvatskom podružnicom Diners Club Internationala, kreirali smo Hrvatsku kampanju za korejske goste koja uključuje pogodnosti kod trgovaca u ključnim gradovima diljem Hrvatske. Hrvatska je veoma popularna destinacija među korejskim turistima te će Hrvatska kampanja osigurati da korejski gosti mogu uživati znajući da je njihova BC Global Card kartica prihvaćena u Hrvatskoj te da mogu ostvariti ekskluzivne pogodnosti koje im nude trgovci. Kroz partnerstvo Erste Carda, Discover/Diners Cluba International i BC Carda, vjerujemo da će još više gostiju iz Koreje posjetiti Hrvatsku i doživjeti njenu bogatu prirodu i povijest."
Tihomir Prišlin, direktor Sektora prodaje i upravljanja prodajnom mrežom Erste Card Cluba: “Zadovoljstvo nam je što je Erste Card Club, kao članica Erste grupe u Hrvatskoj, kroz prihvatnu mrežu Diners Club kartica, osigurala i omogućila prihvat Discover kartice, a u okv iru koje je i južnokorejski BC Card. Ovom suradnjom našim poslovnim partnerima, prodajnim mjestima u Hrvatskoj, donosimo dodatnu vrijednost i mogućnosti za unapređenje poslovanja. 31 hrvatska tvrtka s 59 prodajnih mjesta u 5 gradova, prepoznala je i osigurala pogodnosti za plaćanje BC Global Cardom. Ovakav vid suradnje omogućen je kroz sinergiju s Discoverom, vlasnikom, branda Diners Club Int. u svijetu, putem koje smo hrvatsko tržište približili globalnom. Discover kartice trenutačno se prihvaćaju na preko 30.000 prodajnih mjesta u
Hrvatskoj. Ovime, korejskim turistima koji dolaze u našu zemlju, stvaramo osjećaj dobrodošlice, kao i dodatne vrijednosti koje im pruža njihova kartična kuća.“
Podaci o dolasku korejskih turista u Hrvatsku Turističke zajednice grada Zagreba
Prema podacima Hrvatske turističke zajednice, Hrvatsku je prošle godine posjetilo oko 180 tisuća korejskih turista, dok prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) oni trenutačno zauzimaju prvo mjesto na top ljestvici stranih dolazaka i noćenja u Zagrebu. U proteklih pet godina zabilježen je značajan rast broja korejskih turista koji posjećuju Zagreb i Hrvatsku. Dok ih je 2010. Zagreb posjetilo nešto više do 5 tisuća, 2014. ih je posjetilo 68,5 tisuća, što predstavlja povećanje za čak 13 puta. Gledano na broj dolazaka prošle godine u odnosu na godinu ranije, Zagreb je posjetilo triput više korejskih gostiju, dok je u prvih pet mjeseci ove godine, u odnosu na isto razdoblje lani zabilježen rast od 56%. Povećani broj korejskih gostiju rezultat je i promotivnih aktivnosti TZGZ koji turističku ponudu Grada Zagreba već duži niz godina promovira na korejskom tržištu te u skladu s time izdaje i promotivne materijale na korejskom jeziku namijenjene korejskim turistima. . Također se na njihovu inicijativu u Hrvatskoj trenutačno snima i novi korejski reality show Friends. I sami turistički djelatnici su se prilagodili dolasku ovih gostiju pa se tako u Zagrebu nalaze korejski hostel, korejski restoran te trgovina s korejskim proizvodima.
Suradnja BC Carda i Discover Networka
BC Card vodeći je kartični brand u Koreji sa 7,5 milijuna aktivnih korisnika kartica. Globalni je partner Discover Financial Services, vodeće kartične institucije u Sjedinjenim Državama, što mu omogućuje prihvat na svim prodajnim mjestima izvan Koreje koja su dio mreže Discovera i Diners Club mreže. Prosječna potrošnja korisnika BC Global Carda na putovanjima iznosi oko 1,500 USD.
O Diners Clubu International
Diners Club International u vlasništvu je Discover Financial Services (NYSE: DFS), tvrtke koja pruža usluge direktnog bankarstva i plaćanja te je vlasnik jednog od najprepoznatljivijih brendova u američkom sektoru financijskih usluga. Osnovan 1950., Diners Club International postao je prva višenamjenska charge kartica u svijetu, pokrenuvši financijsku revoluciju načina na koji kupci i tvrtke plaćaju proizvode i usluge. Danas je Diners Club globalno prepoznat brend koji zadovoljava platne potrebe odabranih i imućnih kupaca, pružajući im pristup u preko 550 salona u zračnim lukama diljem svijeta te nudeći velikim tvrtkama i malim poduzetnicima čitav niz rješenja za upravljanje troškovima. Diners Club kartice prihvaćene su u preko 185 država i teritorija, na milijunima prodajnih mjesta i na preko milijun bankomata i lokacija za podizanje gotovine, zbog čega je Diners Club, kao strateški partner globalne mreže Discover, sposoban opsluživati svoje korisnike kartica diljem svijeta. Za više informacija posjetite www.dinersclub.com.
O Discoveru
Discover Financial Service (NYSE: DFS) je tvrtka koja pruža usluge direktnog bankarstva i plaćanja te je vlasnik jednog od prepoznatljivijih brendova u američkom sektoru financijskih usluga. Od svog osnutka 1986. godine, izrasla je u jednog od najvećih izdavatelja kartica u Sjedinjenim Američkim Državama. Tvrtka Discover Financial Services izdaje karticu Discover, koja je prva uvela praksu povrata novca pri kupovini, te klijentima nudi stambene kredite, privatne studentske kredite, osobne kredite, kredite uz hipoteku, tekuće i štedne račune, oročenu štednju i račune tržišta novca putem direktnog bankarstva. Tvrtka upravlja mrežom Discover, koja obuhvaća milijune trgovaca i bankomata, mrežom PULSE, jednom od vodećih nacionalnih mreža bankomata i debitnih kartica, te tvrtkom Diners Club International globalnom platnom mrežom koja obuhvaća više od 185 država i teritorija. Za više informacija posjetite www.discover.com/company.