Josipa Baiutti Magdić i Marko Koić - novoimenovane digitalne snage Erste banke

Zagreb, 12. kolovoza 2016. – Erste&Steiermärkische Bank d.d. (Erste banka) imenovala je dvije nove ključne osobe za područje digitalnog bankarstva i digitalnog marketinga. Kolegica Josipa Baiutti Magdić postala je direktorica Direkcije digitalnog bankarstva, dok je Marko Koić imenovan voditeljem Službe za digitalni marketing.

Josipa Baiutti Magdić, direktorica Direkcije digitalnog bankarstva

Po struci je diplomirani informatičar, a diplomu je stekla na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu 2006. godine. Pred kraj studija zapošljava se u kompaniji InovaCom iMarkot.tel d.o.o. gdje radi na poslovima vezanima za razvoj i održavnje web aplikacija. Dvije godine kasnije prelazi u Erste&Steiermärkische Bank d.d. na poziciju samostalnog analitičara elektroničkog bankarstva. Kroz godine postupno napreduje unutar organizacijske strukture Erste banke na poziciju voditelja tima, a početkom 2015. godine i na mjesto voditelja Službe razvoja digitalnog bankarstva, a sada preuzima funkciju direktorice direkcije digitalnog bankarstva Erste banke. Na toj će poziciji biti zadužena, osim za organizaciju i vođenje Direkcije, i za razvoj novih usluga digitalnog bankarstva i unaprjeđenje postojećih, za sigurnost digitalnih usluga, aktivaciju i praćenje zadovoljstva korisnika, analizu tržišta i praćenje trendova u digitalnom bankarstvu te sudjelovanje u definiranju vizije i strategije Erste banke u području digitalnog bankarstva.

Marko Koić, voditelj Službe za digitalni marketing

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 2009. godine, na smjeru marketinga, zaposlio se u marketinškoj agenciji LuxLucis gdje se bavio koordinacijom klijenata i razvojem marketinških aktivnosti. Potom prelazi u Odjel marketinga i komunikacija Sberbanke. Od 2014. godine radi u Erste&Steiermärkische Bank d.d. na uvođenju inovativnih online rješenja za brže i jednostavnije bankarenje, a od sada se nalazi na poziciji voditelja Službe za digitalni marketing gdje će se baviti kreiranjem novih kanala prodaje i aktivnosti koje dopridonose jednostavnijoj interakciji s bankom, stvaranjem digitalne prisutnosti ESB grupe na svim eksternim online kanalima, praćenjem ključnih digitalnih metrika, kreiranjem izvještaja i preporuka, koordinacijom posebnih projekata iz područja digitalnog marketinga te osmišljavanjem i razvojem programskih rješenja na internetskim stranicama ESB grupe.