2017 09 LIP
Novosti Phishing napad: primijetili smo pojavu lažnih stranica Erste banke
  • HR

Željeli bismo vas upozoriti da smo primijetili pojavu lažnih stranica internetskog bankarstva Erste banke. Klijente se na takve lažne stranice obično upućuje lažnim porukama elektroničke pošte koje izgledaju kao da dolaze od Erste banke.

Molimo vas da takve poruke odmah obrišete i ne otvarate linkove! Radi se o tzv. phishing stranicama koje vizualno nalikuju Erste NetBankingu, ali je riječ o lažnim stranicama.

U slučaju da vam početna stranica Erste NetBankinga izgleda neuobičajeno, podaci za prijavu u sustav učitavaju se predugo, traži vas broj kreditne kartice ili se traži dodatna autorizacija vaših korisničkih podataka pritiskom na brojku 9 (koja se isključivo traži prilikom potpisivanja transakcija), molimo vas da nikako ne unosite svoje podatke i odmah nas kontaktirate na besplatni Info telefon 0800 7890. Erste banka će potom poduzeti potrebne radnje za sprečavanje mogućeg napada. 

Primjeri phishing stranice:

 

Posebno napominjemo da je jedini ispravni link NetBanking usluge sljedeći: https://netbanking.erstebank.hr (u vašem pregledniku će se prikazati s nastavkom "Prijava" te će izgledati ovako: https://netbanking.erstebank.hr/Prijava/Prijava.aspx)  i ako izgleda ikako drugačije, odmah zatvorite svoj internetski preglednik.

Sigurnosne preporuke:

Banka čini sve kako bi se odbili i prevenirali napadi na račune klijenata. Međutim, bez angažmana korisnika internetskog bankarstva to nije dovoljno za sprečavanje napada. Naime, napadi su usmjereni na računala klijenata i zato je vrlo važno pridržavati se svih sigurnosnih pravila:

  • održavajte osobna računala sigurnima od zlonamjernih programa korištenjem najnovijih verzija antivirusnih programa
  • redovito provodite sigurnosne mjere (npr. nikada ne otvarajte linkove niti privitke pristigle s nepoznatih e-mail adresa, ne instalirajte aplikacije i programe iz neprovjerenih izvora i slično)
  • čuvajte tajnost svojih pristupnih podataka, uključujući i zaporku za korištenje Display kartice, kao i samu karticu
  • želimo posebno naglasiti da vam za prijavu u Erste NetBanking nije potreban niti jedan drugi podatak osim korisničkog imena i zaporke, koju dobivate pritiskom brojke 6 na Display kartici
  • niti jedan djelatnik Banke nikada vas mailom ili telefonski ne traži da odate svoje korisničke podatke (korisničko ime, zaporku te sve jednokratne zaporke koje generira Display kartica)