Obavještavamo vas da su u opticaju e-mailovi zlonamjernog sadržaja koji ciljaju klijente Erste banke. U aktualnom slučaju šalje se obavijest o novoj poruci na NetBankingu. Riječ je o pokušaju phishinga preko lažne stranice, koja posjetitelje navodi da pošalju osjetljive osobne informacije, kao što su podaci za prijavu ili brojevi kreditnih kartica.

Želimo vas upozoriti kako je moguće da dobijete upravo takav e-mail s adresa koje sliče na adresu Erste banke, od pošiljatelja koji se predstavljaju kao da su djelatnici Erste banke.

Radi se o tzv. "phishing prevari", a kako biste se zaštitili, važno je da se informirate kako je prepoznati – saznajte više ovdje.

Erste banka vam povremeno može poslati e-mail s korisnim savjetima ili informacijama o proizvodima ili uslugama, ali vam:

• nikada neće poslati e-mail koji sadrži link koji vas izravno vodi na stranicu NetBankinga,

• nikada neće poslati e-mail u kojem od vas traži da potvrdite podatke o svom bankovnom računu,

• nikada neće poslati e-mail (ili vas nazvati) kako bi vas pitala za podatke o kreditnim karticama, PIN-ove, kôdove za prijavu (one time passworde - OTPove) i kôdove za autorizaciju transakcija (MACove) koje generira token, kao i lozinke,

• nikada neće poslati e-mail u kojem od vas traži da potvrdite nedavno obavljenu transakciju.

Ako ste dobili sumnjivi e-mail koji je navodno poslala Erste banka, molimo vas da nazovete naš Kontakt centar na 0800 7890.