Zagreb, 18. travnja 2018. – Danas je svečano otvorena nova poslovnica Erste banke u Puli, Marulićeva ulica 1, uređena u skladu s novim konceptom uslužnog modela. Riječ je o prvoj, potpuno transformiranoj poslovnici u sklopu prilagodbe poslovne mreže promjenama u okruženju, kao i očekivanjima i potrebama klijenata. Dugoročno će projekt transformacije prodajne mreže obuhvatiti sve 132 poslovnice Erste banke, a osim banke u Hrvatskoj, u projektu sudjeluje i svih sedam zemalja međunarodne Erste grupe s više od 2.500 poslovnica. Cilj projekta je proaktivno pružanje personalizirane usluge te bolje korisničko iskustvo klijenata.

Novim konceptom uslužnog modela fokus se stavlja na odnos s klijentom, njegovo zadovoljstvo u poslovanju s bankom te jednostavne i transparentne proizvode i usluge, a osim savjetodavnog pristupa klijentu, uključuje i promjenu izgleda samih poslovnica. Tako su one podijeljene u nekoliko zona, uključujući zonu dobrodošlice, koja je ujedno i centralno mjesto u kojoj se klijent dočekuje te potom upućuje u jednu od zona u kojoj mu se, ovisno o razlogu posjeta, posvećuje posebna pažnja. U novoj poslovnici nalazi se i samouslužna zona opremljena modernim uređajima, čime se dio transakcija preusmjerava s blagajničkih pultova. Važnu ulogu u novom konceptu ima i tehnologija, koja je prilagođena fleksibilnom radnom mjestu zaposlenika te omogućuje njihovo povezivanje s partnerima banke kroz korištenje video-chat tehnologije.
„Ponašanje i navike klijenata svakodnevno se mijenjaju, a tehnološke promjene su nešto što nas okružuje i privatno i poslovno. Klijenti imaju nove, drugačije zahtjeve pa se i uloga poslovnica banke promijenila. Transformacija poslovne mreže jedna je od najvažnijih odrednica naše strategije poslovanja s građanstvom. Tijekom ove godine planirana je transformacija četiri poslovnice Erste banke u skladu s novim konceptom, a podrazumijeva integraciju zaposlenika, klijenata, tehnologije, proizvoda i procesa s ciljem postizanja jednog jedinog cilja – ispunjenje klijentovih potreba i ostvarenje najboljeg korisničkog iskustva“, rekao je Zdenko Matak, član Uprave Erste banke.
Nova poslovnica u Puli prostire se 700 četvornih metara na tri etaže te zapošljava 25 djelatnika, a uključuje poslovnicu za građane i poslovne subjekte, poduzetnički i komercijalni centar za financijsko savjetovanje te prodajno i savjetodavno mjesto Erste S-Leasinga. Uz navedeno, klijentima je 24/7 na raspolaganju i samouslužna zona koja uključuje Erste kiosk i uplatno-isplatni bankomat za građane, kao i dnevno-noćni trezor (DNT), Erste box i Erste Start Cash za poslovne subjekte s ugovorenom uslugom.
U povodu otvorenja nove poslovnice uručene su i donacije Društvu multiple skleroze Istarske županije, Dnevnom centru za rehabilitaciju Veruda te Domu za starije i nemoćne osobe Alfredo Štiglić, u ukupnom iznosu od 30.000 kuna.