Obavještavamo vas da su u opticaju e-mailovi zlonamjernog sadržaja koji ciljaju klijente Erste banke. U aktualnom slučaju prevaranti se predstavljaju kao Služba za korisnike i šalju upozorenje o neovlaštenom pristupu kreditnoj kartici klijenta te traže potvrdu podataka o računu kako bi se lažni problem riješio. Riječ je o pokušaju phishinga preko lažne stranice, koja posjetitelje navodi da pošalju osjetljive osobne informacije, kao što su podaci za prijavu ili brojevi kreditnih kartica.
Želimo vas upozoriti kako je moguće da dobijete upravo takav e-mail pa vas molimo da budete pažljivi i nipošto ne šaljete svoje i podatke o svojoj kartici.
Radi se o tzv. "phishing prevari", a primjer možete vidjeti na slici:

Erste banka vam povremeno može poslati e-mail s korisnim savjetima ili informacijama o proizvodima ili uslugama, ali vam:
- nikada neće poslati e-mail u kojem od vas traži da potvrdite podatke o svom bankovnom računu
- nikada neće poslati e-mail (ili vas nazvati) kako bi vas pitala za podatke o kreditnim karticama, PIN-ove, kôdove za prijavu (one time passworde - OTPove) i kôdove za autorizaciju transakcija (MACove) koje generira token, kao i lozinke
- nikada neće poslati e-mail koji sadrži link koji vas izravno vodi na stranicu NetBankinga
- nikada neće poslati e-mail u kojem od vas traži da potvrdite nedavno obavljenu transakciju
Ako ste dobili sumnjivi e-mail koji je navodno poslala Erste banka i dali podatke sa svoje kartice, molimo vas da odmah nazovete naš Kontakt centar na 0800 7890.