Treću godinu zaredom Erste Group izradio je zanimljivu i kreativnu animiranu reklamnu kampanju za božićne blagdane. Bankarska grupa sa sjedištem u Beču objavila je priču #believeinyourself #EdgarsChristmas putem medijskih kanala na jedanaest tržišta u Srednjoj i Istočnoj Europi i za globalnu publiku putem društvenih mreža. Erste Group etablirao se kao jedan od najuspješnijih svjetskih brendova kada je u pitanju izrada božićnih reklama, a njegove viralne blagdanske reklame pregledane su više od 180 milijuna puta. Jung von Matt DONAU ponovno je bio kreativno odgovoran za produkciju.
Korona pruža novi kontekst
Polazište za emotivnu božićnu priču ove je godine nesumnjivo bilo izazovnije nego ikad prije. Globalna pandemija koronavirusa ostavila je trag na svemu i svima - a tvorci #EdgarsChristmas željeli su da njihov projekt odražava i tu činjenicu.
„Usamljenost i izolacija ključne su teme ove pandemijske godine. Nažalost, to se vjerojatno za većinu ljudi neće promijeniti ni tijekom božićnih blagdana, kada bismo obično imali priliku biti uz svoje obitelji i prijatelje. Željeli smo pokazati što je moguće kad su ljudi tu jedni za druge i kada vjeruju u sebe i druge, posebno u ovo doba”, kaže Martin Radjaby-Rasset, voditelj odjela za upravljanje brendovima u Erste Groupu.
Provjereni tim kreativaca
Jung von Matt DONAU ponovno je odgovoran za kreativnu realizaciju najnovije božićne kampanje za Erste Group. Kreativni direktor Michael Nagy: „Nakon dva izleta u svijet animiranih životinja, ove godine obrađujemo temu koja je važna za Božić svake godine, ali tim više u ovim iznimnim vremenima: biti tu jedni za druge. To je ono što pokreće Marie, optimističnu i živahnu njegovateljicu koja ne želi prihvatiti da se ostarjeli skladatelj Edgar sve više povlači u sebe kako sve više gubi sluh. Uz pomoć ostalih stanara u staračkom domu, Marie uspijeva zagrijati Edgarovo srce i osigurati mu uživanje u vrlo posebnom božićnom slavlju.„
Božićna priča o uspjehu
Slijedeći stope ježa Henryja (2018.) i Hanne Bumblebee (2019.), #EdgarsChristmas treća je međunarodna božićna kampanja koju je Erste Group napravio zajedno s Jungom von Mattom DONAU. Ljestvica je postavljena vrlo visoko za ovogodišnju kampanju: prethodna dva božićna filma pogledana su više od 180 milijuna puta.
Zasluge za #EdgarsChristmas
Naručitelj: Erste Group Bank AG
Voditelj upravljanja brendovima grupe: Martin Radjaby-Rasset
Upravljanje brendovima grupe: Daniel Ratzenböck, Juraj Flimel
Društveni mediji: Klaus Lackner
Agencija: Jung von Matt/DONAU
CD: Andreas Putz, Mike Nagy
Pisanje autorskih tekstova: Caspar Satek
Umjetnički direktor: Mike Nagy, Caspar Satek
Savjetovanje: Katharina Höller, Katharina Hinterkörner
Proizvodnja: Passion Animation Studios (UK)
Direktori: Kyra Buschor & Constantin Paeplow
Direktor animacije: Ferran Casas, Kyra Buschor & Constantin Paeplow
Izvršni producent: Debbie Crosscup
Voditelj proizvodnje: Mike Turoff
Producent: Anna Cunnington
Asistent proizvodnje: Katie Harris
Koordinator računalne grafike: Sade Tah
Voditelj računalne grafike: Jason Nicholas
Nadglednik vizualnih efekata: Dave Walker
Nadglednik računalne grafike: David Watson
Glazba: Mcasso (UK)
Skladatelj: Mike MacLennan za Mcasso
Dizajn zvuka: Tom Martin u tvrtki Mcasso
Producent: Tom Martin u tvrtki Mcasso
Pomoćni producent: Emma Winton u tvrtki Mcasso
Orkestar: Budapest Scoring Orchestra
Obrada zvuka orkestra: Adam Miller u tvrtki Air Studios
Dodatna obrada zvuka: Richard Atkinson u tvrtki Mcasso
Post produkcija: Unit Studios (UK)
Kolorist: Denny Cooper
Producent: Joanna Papayianni
2D umjetnik: Richard Greenwood
Medijska agencija: Wavemaker, Sabine Binder-Wessely