Željeli bismo vas upozoriti da smo primijetili pojavu lažnih stranica internetskog bankarstva Erste banke. Klijente se na takve lažne stranice obično upućuje putem isto tako lažnih poruka elektroničke pošte za koje se čini kao da dolaze od banke.
Primjer phishing poruke:


Ako primite takve poruke, molimo vas da ih odmah obrišete i ne otvarate linkove! Radi se o tzv. phishing stranicama koje vizualno nalikuju Erste NetBankingu, ali je riječ o prijevarnim stranicama.
Primjer phishing stranice:
U slučaju da vam početna stranica Erste NetBankinga izgleda neuobičajeno, podaci za prijavu u sustav učitavaju se predugo, traži vas broj kreditne kartice ili se traži dodatna autorizacija vaših korisničkih podataka pritiskom na brojku 9 (koja se isključivo traži prilikom potpisivanja transakcija), molimo vas da nas odmah kontaktirate na besplatni info-telefon 0800 7890. Banka će potom poduzeti potrebne radnje za sprečavanje mogućeg napada.
Posebno napominjemo da je jedini ispravni link na uslugu NetBanking izgleda ovako: https://netbanking.erstebank.hr. Ako ste otvorili link koji izgleda drugačije, odmah zatvorite svoj internetski preglednik.
Sigurnosne preporuke:
Erste banka čini sve kako bi se odbili i spriječili napadi na račune klijenata. Međutim, bez angažmana korisnika internetskog bankarstva to nije dovoljno za sprečavanje napada. Naime, napadi su usmjereni na računala klijenata i zato je vrlo važno pridržavati se svih sigurnosnih pravila:
- održavajte osobna računala sigurnima od zlonamjernih programa korištenjem najnovijih verzija antivirusnih programa
- redovito provodite sigurnosne mjere (npr. nikada ne otvarajte linkove niti privitke pristigle s nepoznatih e-mail adresa, ne instalirajte aplikacije i programe iz neprovjerenih izvora i slično)
- čuvajte tajnost svojih pristupnih podataka, uključujući i zaporku za korištenje Display kartice, kao i samu karticu
- želimo posebno naglasiti da vam za prijavu u Erste NetBanking nije potreban niti jedan drugi podatak osim korisničkog imena i zaporke, koju dobivate pritiskom brojke 6 na Display kartici ili prijavom u svoj mToken
- niti jedan djelatnik Erste banke nikada vas e-mailom ili telefonom neće tražiti da odate svoje korisničke podatke (korisničko ime, zaporku te sve jednokratne zaporke koje generira Display kartica ili mToken)