Savjetodavni centar Erste banke u Ulici Ivana Lučića u Zagrebu, prestaje s radom u dosadašnjem izdanju. Naime, kreće rekonstrukcija samog centra te ulaznog prostora i predvorja poslovne zgrade Erste banke. Projekt će se odvijati u dvije faze, a dovršetak prve faze i ponovno otvaranje Savjetodavnog centra Lučićeva predviđeno je za 15. rujna. Dovršetak druge faze projekta očekuje se mjesec dana kasnije, 15. listopada.

Dotad, klijentima će na raspolaganju biti nova samouslužna non-stop zona s brojnim multifunkcijskim uređajima, a na ulazu će ih dočekivati djelatnik Savjetodavnog centra koji će im pomoći sa snalaženjem na uređajima. Klijentima će biti dostupni i sefovi, dok će poslovni klijenti moći neometano dolaziti na sastanke sa svojim financijskim zastupnicima. Ostalo financijsko poslovanje može se obaviti u poslovnici Peščenica na adresi Ulica grada Vukovara 269d, u ostalim poslovnicama Erste banke ili korištenjem usluga online bankarstva Erste banke, NetBankinga ili mBankinga. Radno vrijeme poslovnica može se provjeriti ovdje.

Transformirani savjetodavni centar uređen prema uslužnom modelu u fokus će staviti odnos s klijentom, njegovo zadovoljstvo u poslovanju s bankom te jednostavne i transparentne proizvode i usluge. Kao i ostale transformirane poslovnice, bit će podijeljen u nekoliko zona, uključujući zonu dobrodošlice, koja je ujedno i centralno mjesto u kojoj se klijent dočekuje te potom upućuje u jednu od zona u kojoj mu se, ovisno o razlogu posjeta, posvećuje posebna pažnja. U novoj poslovnici nalazit će se i samouslužna zona opremljena modernim uređajima, čime se dio transakcija preusmjerava s blagajničkih pultova. Važnu ulogu u novom konceptu ima i tehnologija, koja je prilagođena fleksibilnom radnom mjestu zaposlenika te omogućuje njihovo povezivanje s partnerima banke kroz korištenje video-chat tehnologije. Prema ovom je modelu dosad preuređeno ukupno devet poslovnica Erste banke diljem Hrvatske.