U tijeku je pokušaj prijevare (tzv. phishing) u kojem se lažni pošiljatelj javlja na temu prihvaćanja Zahtjeva za pomoć u stanovanju, i predstavlja lažno kao Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike.
Pošiljatelj šalje e-mail s linkom u QR kôdu, koji vodi na lažnu internetsku stranicu koja izgleda kao stranica sustava e-Građani. Nakon odabira banke, od klijenta se traži unos aktivacijskih kôdova za mToken.
Ako dobijete takav e-mail, molimo vas da ne skenirate QR kôd, da ne posjećujete lažnu stranicu i da nipošto ne unosite svoje podatke – podatke za prijavu i aktivacijske kôdove. U slučaju da sumnjate da ste već posjetili lažnu stranicu, pozivamo vas da se odmah javite našem kontakt centru na besplatni broj 0800 7890.
Primjer lažnog emaila:

Primjeri lažne stranice:
Sigurnosne preporuke:
Erste banka čini sve kako bi se odbili i spriječili napadi na račune klijenata. Međutim, bez angažmana korisnika internetskog bankarstva to nije dovoljno za sprečavanje napada. Naime, napadi su usmjereni na računala klijenata i zato je vrlo važno pridržavati se svih sigurnosnih pravila:
- održavajte osobna računala sigurnima od zlonamjernih programa korištenjem najnovijih verzija antivirusnih programa
- redovito provodite sigurnosne mjere (npr. nikada ne otvarajte linkove niti privitke pristigle s nepoznatih e-mail adresa, ne instalirajte aplikacije i programe iz neprovjerenih izvora i slično)
- čuvajte tajnost svojih pristupnih podataka, uključujući i zaporku za korištenje Display kartice, kao i samu karticu
- želimo posebno naglasiti da vam za prijavu u George nije potreban niti jedan drugi podatak osim korisničkog imena i zaporke, koju dobivate pritiskom brojke 6 na Display kartici ili prijavom u svoj mToken
- niti jedan djelatnik Erste banke nikada vas e-mailom ili telefonom neće tražiti da odate svoje korisničke podatke (korisničko ime, zaporku te sve jednokratne zaporke koje generira Display kartica ili mToken).
Više o tome što banka čini za vaši sigurnost saznajte na: Sigurnost (erstebank.hr).