U tijeku je pokušaj prijevare (tzv. phishing), u kojem se lažni pošiljatelj predstavlja kao Erste banka i zahtjeva od korisnika ažuriranje podataka ili prijavu na račun svakih 30 dana. Navodi da je to potrebno da biste mogli nastaviti koristiti usluge on-line bankarstva (mBanking, NetBanking).

Pošiljatelj šalje e-mail s linkom koji vodi na lažnu internetsku stranicu za upis podataka u Erste NetBanking.

Ako dobijete takav e-mail, molimo vas da ne otvarate link, da ne posjećujete lažnu stranicu i da nipošto ne unosite svoje podatke za prijavu i aktivacijske kodove. U slučaju da sumnjate da ste već posjetili lažnu stranicu, odmah se javite našem kontakt centru na besplatni telefonski broj 0800 7890.

Primjeri lažnih emailova:

Primjeri lažne stranice:

Sigurnosne preporuke:

Erste banka čini sve kako bi se odbili i spriječili napadi na račune klijenata. Međutim, bez angažmana korisnika internetskog bankarstva to nije dovoljno za sprečavanje napada. Naime, napadi su usmjereni na računala klijenata i zato je vrlo važno pridržavati se svih sigurnosnih pravila:

  • održavajte osobna računala sigurnima od zlonamjernih programa korištenjem najnovijih verzija antivirusnih programa
  • redovito provodite sigurnosne mjere (npr. nikada ne otvarajte linkove niti privitke pristigle s nepoznatih e-mail adresa, ne instalirajte aplikacije i programe iz neprovjerenih izvora i slično)
  • čuvajte tajnost svojih pristupnih podataka, uključujući i zaporku za korištenje Display kartice, kao i samu karticu
  • želimo posebno naglasiti da vam za prijavu u George nije potreban niti jedan drugi podatak osim korisničkog imena i zaporke, koju dobivate pritiskom brojke 6 na Display kartici ili prijavom u svoj mToken
  • niti jedan djelatnik Erste banke nikada vas e-mailom ili telefonom neće tražiti da odate svoje korisničke podatke (korisničko ime, zaporku te sve jednokratne zaporke koje generira Display kartica ili mToken). 

 

Više o tome što banka čini za vaši sigurnost saznajte na: Sigurnost (erstebank.hr).