Želimo razumjeti vaše financijske potrebe, prilagoditi vam svoje proizvode i znati koliko ste zadovoljni uslugama koje vam pružamo. Zato vas ponekad kontaktiramo i zamolimo da odgovorite na pitanja u našoj anketi.

Kako možete znati da smo vas mi kontaktirali?

Od ove godine surađujemo s hrvatskom tvrtkom Peekator – pa ćete naše ankete dobivati s e-adrese erstebank@peekator.com ili SMS-om (pošiljatelj Erste banka).

Ponekad ćemo vam poslati e-mail kao Erste Kvaliteta Usluge s adrese kvaliteta.usluge@erstebank.hr, a link u njemu vodit će na stranice Netigatea.

Što možete očekivati u anketama?

Ankete sadrže isključivo pitanja vezana za vaše zadovoljstvo uslugama i proizvodima Erste banke – i druge povezane teme.

Nikad vas nećemo tražiti povjerljive podatke kao što su brojevi kartica, PIN, broj tokena, korisničko ime i lozinka.

Ako dobijete sumnjive poruke, uvijek nas možete kontaktirati i provjeriti s nama o čemu se radi.

Saznajte više o tome što sve možete učiniti za sigurnost svojih podataka i financija.