Prevaranti šalju poruke u kojima se predstavljaju kao vaša obitelj (djeca, roditelji…).  Kažu da se javljaju s novog broja jer im je mobitel navodno oštećen.

U porukama traže „pomoć“ u hitnom plaćanju određenih  računa, dugova i slično.

Riječ je o lažnom predstavljanu kojim žele iskoristiti vaša poznanstva – ne odgovarajte na takve poruke, ne dijelite svoje osobne podatke i nemojte izvršavati uplate koje traže. 

Javite nam se na besplatni broj 0800 7890 ako sumnjate da su vas kontaktirali i da ste izvršili uplatu.

Važno je upamtiti da Erste banka od vas nikada neće tražiti privatne i osjetljive podatke telefonski ili e-mailom. 

Sigurnosne preporuke:

Erste banka čini sve kako bi se odbili i spriječili napadi na račune klijenata. Međutim, bez angažmana korisnika internetskog bankarstva to nije dovoljno za sprečavanje napada. Naime, napadi su usmjereni na računala klijenata i zato je vrlo važno pridržavati se svih sigurnosnih pravila:

  • održavajte osobna računala sigurnima od zlonamjernih programa korištenjem najnovijih verzija antivirusnih programa
  • redovito provodite sigurnosne mjere (npr. nikada ne otvarajte linkove niti privitke pristigle s nepoznatih e-mail adresa, ne instalirajte aplikacije i programe iz neprovjerenih izvora i slično)
  • čuvajte tajnost svojih pristupnih podataka, uključujući i zaporku za korištenje Display kartice, kao i samu karticu
  • želimo posebno naglasiti da vam za prijavu u George nije potreban niti jedan drugi podatak osim korisničkog imena i zaporke, koju dobivate pritiskom brojke 6 na Display kartici ili prijavom u svoj mToken
  • niti jedan djelatnik Erste banke nikada vas e-mailom ili telefonom neće tražiti da odate svoje korisničke podatke (korisničko ime, zaporku te sve jednokratne zaporke koje generira Display kartica ili mToken).

Više o tome što banka čini za vaši sigurnost saznajte na: Sigurnost (erstebank.hr).