Od pomoći u kući pa do one najžurnije pomoći na cesti, važno je uza se imati partnera na kojega uvijek možete računati. Na svu sreću, koristan dodatak za kartice Erste Card Cluba, usluga Asist+ korisnicima donosi brojne pogodnosti i jednostavno se aktivira digitalno u aplikaciji ECC Mobile. Po aktivaciji postaje dostupna, a obuhvaća šest glavnih asistencija...
1. POMOĆ NA CESTI
Iznenadni kvar, probušena guma ili pak prazan akumulator ne moraju više predstavljati nerješiv problem zahvaljujući Asist+ pomoći. U sastavni dio paketa ulazi i Putni Anđeo, aplikacija koja prepoznaje prometnu nesreću te automatski upućuje poziv kontakt-centru ORYX Asistencije koji zatim može, prema potrebi, angažirati hitne službe i spasiti život korisnika. Moguće je odabrati Drive i Premium paket pomoći na cesti koji pokrivaju razne kategorije usluga.
2. POMOĆ U KUĆI
Puknuće cijevi, zaključana vrata i izgubljen ključ nisu više problem jer brz popravak i sanacija mogući su i nadohvat ruke! Usluge Asist+ mogu se koristiti bezuvjetno uslijed neočekivanog oštećenja ili uništenja imovine kako bi se spriječilo daljnje oštećenje, ugrožavanje zdravlja i sigurnosti korisnika zbog štete u objektu.
3. AUTOPASS
Tehnički pregled u većini slučajeva vrlo je neizvjestan, ali zahvaljujući Asist+ usluzi više nije. Kada automobil ne zadovoljava uvjete na tehničkom pregledu ili ima neku neispravnost, zahvaljujući ORYX Asistenciji, korisnici dobivaju besplatan popravak vozila koje je prijavljeno prilikom ugovaranja proizvoda.
4. DRUGI AUTO
Ovo je usluga besplatnog korištenja zamjenskog vozila u slučaju nezgode ili nastanka štete na korisnikovu vozilu. Najbolje od svega je što, bez obzira na to je li nakon prometne nezgode prijavljeni automobil u voznom stanju ili nije, možete računati na Drugi Auto unutar Asist+ usluge.
5. MEDINS
„Asistent za zdravlje” korisniku omogućuje pristup uslugama koje inače nisu dostupne uz obavezno zdravstveno osiguranje, od informacija o listama čekanja, pružanja usluga savjeta i informacija o zdravlju do ugovaranja sanitetskog prijevoza. Na raspolaganju su Basic, Standard i Premium paketi, a usluga se odnosi na navedenog korisnika kartice.
6. MOBI EXPRESS
Noćna mora puknutog ekrana na mobitelu upravo je postala samo ružan san jer ova usluga omogućuje besplatno preuzimanje, popravak i dostavu popravljenog uređaja na lokaciji prema želji korisnika. Usluga se odnosi na uređaj koji se prijavi pri ugovaranju proizvoda, a korisnik na raspolaganju ima izlazak na teren i preuzimanje oštećenog uređaja, dostavu popravljenog uređaja i besplatan popravak.