Tri godine nakon predstavljanja prve poslovnice uređene u skladu s tada novim, savjetodavnim modelom poslovanja, Erste banka sada se odlučila na sljedeći korak i u Buzetu otvorila poslovnicu koja, po prvi put, uz elemente savjetodavnog, donosi i elemente novog Branch Evolution (EVA) koncepta uređenja.
Ovaj iskorak u uređenju predstavlja nastojanje banke da svojim klijentima omogući što ugodniji boravak i dodatan osjećaj privatnosti u prostorima poslovnica. Kako bi to mogla, banka je prostor poslovnice opremila namještajem suvremenog dizajna, koji povezuje udobnost i poslovnu funkcionalnost, te koristila tehnologiju koja osigurava dodatnu razinu privatnosti tijekom boravka.
Zone različitih namjena
Sama poslovnica podijeljena je u više zona različitih namjena. Pored centralnog prijemnog pulta, koji dominira prostorom, a koji služi upućivanju klijenata u različite dijelove banke, ovisno o razlozima njihova dolaska, po prvi put su predstavljene zone brzog savjetovanja s coffee pointom. Ove zone služe za kraće nenajavljene sastanke, a osim što su ugodno i praktično uređene, u njima je moguće poslužiti se kavom.
Također, tu su i sobe za unaprijed dogovorene sastanke s klijentima, u kojima je prvi put korištena tehnologija zatamnjivanja stakala, pomoću pametne folije te pokretne pregradne stijene, čime se omogućuje dodatna privatnost, kao i multifunkcionalnost prostora.
Novi koncept uređenja
U prostoru je još i ugodna čekaonica namijenjena klijentima koji čekaju svoj red i tri blagajne. Na samom je ulazu smještena “24 h zona” s četiri uređaja, od kojih su dva uplatno-isplatna bankomata, pametni sef za polaganje manjih iznosa gotovine od strane obrtnika i tvrtki te dnevno-noćni trezor (DNT). Klijentima je ova zona dostupna 24 sata, 7 dana u tjednu, neovisno o radnom vremenu poslovnice. Osim što donosi novosti u koncept preuređenja, poslovnica u Buzetu je i prva s ugrađenim CNUS sustavom (Centralni nadzorni upravljački sustav) kojem je namjena ušteda energije kroz sustavni nadzor termotehničkih i elektroinstalacija.
S projektom transformacije prodajne mreže Erste banka započela je prije tri godine, kad je s transakcijskog načina rada prešla na savjetodavni pristup rada s klijentima. U Hrvatskoj je do sada prema uslužnom modelu rada u cijelosti ili dijelom preuređeno 15 poslovnica banke. Poslovnica u Buzetu prva je u Hrvatskoj uređena i prema Branch Evolution konceptu i tek druga u sedam zemalja članica Erste grupe. U projektu transformacije poslovnica sudjeluje svih sedam zemalja međunarodne Erste grupe s više od 2500 poslovnica.
"Iskorak u uređenju predstavlja nastojanje banke da svojim klijentima omogući što ugodniji boravak i dodatan osjećaj privatnosti u prostorima poslovnica."
Deset milijuna korisnika.
Jedan George.
Besplatno skinite George App, otvorite tekući račun 100% digitalno i postanite dio inteligentne platforme za digitalno bankarstvo!