Faktor uspješne komunikacije Davora Bilmana

Kvalitetno komuniciranje je vještina koju treba učiti i usvajati. Bilo da je riječ o verbalnoj ili neverbalnoj komunikaciji, ono što govorimo mora biti usklađeno s onim kako govorimo. Sve o uspješnoj komunikaciji otkrio nam je Davor Bilman, koji stoji iza tvrtke Faktor B.

Osim što je vrstan plesač, Davor Bilman je i uspješan ekonomist koji je 2013. godine pokrenuo tvrtku Faktor B. Kako nam je Davor otkrio, Faktor B d.o.o. je tvrtka nastala kao rezultat želje za postizanjem izvrsnosti u poslovnoj edukaciji, savjetovanju i razvoju ljudskih potencijala.

“Spojili smo stručnost i dugogodišnje iskustvo u izvođenju edukacija s osobnim iskustvom u prodaji te kreirali dokazano najučinkovitije edukacijske programe. Ujedinjujući znanje, strast i vlastitu želju za svakodnevnim učenjem i napretkom, pružamo visokokvalitetno stručno savjetovanje i edukacije tvrtkama i pojedincima koji traže poboljšanje svojih poslovnih rezultata,” kaže Davor Bilman.

Stoga su treninzi i coaching programi Faktora B namijenjeni pojedincima, poduzetnicima, kao i malim i velikim tvrtkama, odnosno svima onima koji vjeruju da nikada ne smijemo prestati učiti, a među njima je i Erste banka. U svom poslovanju, Faktor B pokriva različita područja poput osobnog rasta i razvoja, ovladavanje prodajnim vještinama, ovladavanje vještinama vođenja i inspirativnog govorništva, coaching i slično. No možda najvrjednije područje koje Faktor B pokriva zasigurno je vještina uspješnog komuniciranja, odnosno učenje kako vještine komunikacije primijeniti u poslovanju. No može li se naučiti pravilno komunicirati?

“Naravno da može, pitanje je samo koliko nam je života za to potrebno (smijeh).

Zbog neučinkovite komunikacije gubimo vrijeme i novac, ulazimo u sukobe ili naprosto ne uspijevamo pravilno izraziti naše misli što vodi frustraciji. Upravo ona određuje hoćemo li biti uspješan voditelj, prodavač, roditelj ili političar.

Moglo bi te zanimati i...

Hrvatske priče o uspjehu koje su pokorile svijet

Uz malo volje i truda do velikog uspjeha u Hrvatskoj

Zašto baš #vjerujusebe i što to zapravo znači?