Otkako je nastupila pandemija koronavirusa, mnogi su se poduzetnici susreli s novim izazovima u svakodnevnom radu. Iznenada i u kratkom vremenu trebalo je izgraditi veću otpornost operativnog poslovanja i procesa donošenja odluka. Poduzetnici su trebali očvrsnuti poslovne modele i način rada, isporučiti obećano, a pritom zadržati integritet i povjerenje svojih kupaca i partnera. S obzirom na brojne vanjske faktore na koje nisu mogli utjecati – poput privremenog zatvaranja međužupanijskih cesta i zabrane prelaska preko državnih granica – ovi su izazovi bili još izraženiji u prijevozničkom sektoru. To najbolje zna Marko Klak, vlasnik autoprijevozničke tvrtke Ideal transporti KM sa sjedištem u Beloslavcu, u Zagrebačkoj županiji. “Poslovanje moje tvrtke bazirano je na prijevozu rasutih tereta, točnije žitarica na području Europske unije. Klijenti su većinom domaće tvrtke koje se bave trgovinom žitaricama, obradom željeza i logističkim uslugama. U nešto manjem dijelu su to tvrtke s područja Italije, Slovenije, Austrije i Mađarske”, započinje priču 29-godišnji poduzetnik. U 2020. godini njegovo je poslovanje bilo temeljeno na prijevozu žitarica u Italiju, točnije u regiju Lombardiju na sjeveru zemlje koja je bila izrazito pogođena pandemijom koronavirusa. Ne samo da mu je na kraći period bilo onemogućeno pružanje usluga prijevoza već nije dobio ni značajniju potporu od države.