Digitalna realizacija
za sretne klijente
Kratkoročni limiti
Razvojem procesa omogućili smo klijentima da se ne moraju direktno javljati svom bankaru. Preko Erste NetBankinga i u nekoliko minuta mogu ugovoriti izdavanje domaće garancije!
Sve što trebate znati o ovom inovativnom proizvodu iz Erste banke ispričali su nam upravo oni koji su radili na njegovu razvoju. Možemo slobodno reći da su to superzvijezde svog posla koje su uspješno povezale više različitih timova.
Sve što trebate znati o ovom inovativnom proizvodu iz Erste banke ispričali su nam upravo oni koji su radili na njegovu razvoju. Možemo slobodno reći da su to superzvijezde svog posla koje su uspješno povezale više različitih timova.
Što je benefit digitalnih domaćih garancija za klijente?
Nika:
„Brzina, efikasnost, samostalno upravljanje vlastitim potrebama i vremenom. Digitalni svijet diktira trendove, a jedan od njih je online realizacija financijskih usluga. Realizacija domaćih garancija unutar kratkoročnih limita vrlo je čest proizvod u segmentu poslovanja s poslovnim subjektima, a njegovom digitalizacijom klijentima je omogućen pristup svim relevantnim informacijama o ugovorenom kratkoročnom limitu. U samo nekoliko jednostavnih koraka moguće je popuniti nalog za domaću garanciju, priložiti natječajnu ili ugovornu dokumentaciju te zatražiti pripremu garancije. Nakon potpisivanja kvalificiranim digitalnim potpisom tražena garancija, kao i sva popratna dokumentacija, u digitalnom obliku stiže klijentu.”
Zašto je taj proizvod važan za banku, a zašto za klijente?
Marko:
„Potpuno digitalno ugovaranje domaćih garancija iz kratkoročnih limita važno je iz nekoliko ključnih razloga. Ono omogućuje banci da zadovolji sve veće zahtjeve klijenata za brzom i efikasnom uslugom jer suvremeni način rada diktira potrebu da većinu bankarskih poslova mogu obaviti online, bez potrebe za posjetom fizičkoj poslovnici. Digitalno ugovaranje povećava zadovoljstvo klijenata i njihovu lojalnost banci te omogućava banci da optimizira svoje procese.
To povećava efikasnost i omogućuje banci da se fokusira na pružanje što kvalitetnijih usluga. Također, doprinosi sigurnosti i transparentnosti procesa.
Koristeći napredne sigurnosne tehnologije, banka može zaštititi osjetljive podatke klijenata i osigurati integritet transakcija, a klijenti imaju pristup svim relevantnim informacijama i statusima svojih zahtjeva. Digitalne usluge omogućuju banci da brzo reagira na tržišne promjene i uvodi nove proizvode i usluge te brzu prilagodbu novim zahtjevima i trendovima, što je ključno kako bi zadržala konkurentnost u financijskom sektoru.”
Nika:
„Osim kontinuiranog fokusa na zadovoljstvo klijenata, jedan od važnih ciljeva je optimizacija i automatizacija poslovnih procesa. Razvoj digitalnih procesa omogućuje nam bržu reakciju na tržišne promjene kroz uvođenje novih proizvoda, kao i konstantnu prilagodbu uvjeta potrebama klijenata. Želimo klijentima omogućiti iznimno fleksibilne digitalne platforme koje brzo možemo prilagoditi novim zahtjevima i trendovima.”
Koliko ljudi i koliko dugo je radilo na razvoju ovog proizvoda?
Nika:
„Razvoj digitalnog procesa domaćih garancija trajao je deset mjeseci. Različiti timovi intenzivno su radili na integraciji različitih IT komponenti, uvođenju novih alata. Digitalizacija kreditnih proizvoda rezultat je uspješne suradnje više različitih razvojnih timova, kao što su Tim razvoja poslovanja, Tim poslovne analize, Tim razvoja digitalnog bankarenja i Tim razvoja kreditnih rješenja, a svoj doprinos dali su i kolege iz drugih organizacijskih odjela Erste banke.”
Ana:
„Kao i svaki agilni razvojni tim, brojimo članove s diverzificiranim znanjima i zvanjima. Tako da uz poslovne specijaliste, naš rad pokriva i user experience dizajn i tehnička razvojna znanja.”
Marina:
„Razvoj se nastavlja na ostale proizvode budući da se očekuje sve veća digitalizacija bankarskih usluga, a to će poduzetnicima omogućiti brži pristup financijskim proizvodima i uslugama, smanjiti troškove i poboljšati ukupno korisničko iskustvo.”
Zašto je klijentima važno digitalno ugovaranje kratkoročnih limita?
Marina:
„Pružanje personalizirane i prilagođene financijske podrške, brza i jednostavna usluga, partnerski odnos i, naravno, povoljni uvjeti poduzetniku su najvažniji. Omogućiti klijentu da u pet koraka i samo nekoliko minuta potrebnih za unos zahtjeva za izdavanje garancije digitalno zatraži izdavanje dokumentacije velik je uspjeh te napredak u poboljšanju korisničkog iskustva. Digitalizacija omogućuje optimizaciju troškova procesa te pruža sigurniju uslugu.”
Koji su daljnji planovi u razvoju digitalnih proizvoda?
Nika:
„Implementacija digitalnih domaćih garancija predstavlja početak inicijative kojom ćemo digitalizirati sve usluge za poslovne klijente. Veoma nam je važan feedback naših klijenata prema kojem ćemo unapređivati postojeće funkcionalnosti te razvijati nove proizvode i usluge koji će im omogućiti brzinu i najbolje korisničko iskustvo.”
Raduje nas vaše zadovoljstvo Erste NetBankingom!
9,2 - funkcionalnost Erste NetBanking
9,0 – korisnost alata Financijsko zdravlje
9,4 - ocjena koliko je korištenje alata Financijsko zdravlje tijekom poslovnog sastanka pridonijelo njegovoj kvaliteti
* (raspon ocjena od 1 do 10)
84 % klijenata smatra Erste NetBanking jednostavnim za korištenje
77 % klijenata spremno je preporučiti Erste NetBanking