Osim prodaje, Biljkoborci se zalažu i za brigu o svim biljkama neovisno jesu li zaboravljene na nekom stubištu ili se radi o korovu… Za zaštitu biljaka u gradu koristite i gerilske načine ratovanja. O čemu se konkretno radi i imate li povratne reakcije građana?
Da, nismo htjeli napraviti samo "još jedan brend". Htjeli smo imenovati zajednicu "malih" pojedinaca, ljudi koji se solidariziraju sa slabijima, štite i poštuju prirodu umjesto da ju iskorištavaju, popravljaju nedostatke cijele zajednice, vraćaju društvu neku ljubav u najrazličitijim oblicima. Čak smo napisali i statut, kako biste lakše identificirali Biljkoborca u sebi.
Jako volimo koncept gerila vrtlarenja, sviđa nam se "ufizičeni" bunt protiv betonskog sivila, koncept "borbe cvijećem" i "bombicama sjemena". Zauzimanje zajedničkog prostora zelenilom i živim biljkama – pa nije li to divno? Šećete nogostupom uz neku prometnicu, a iz rupe od znaka viri jedan prpošni suncokret. Kolike su šanse da se barem ne nasmiješite? Mislim da je to baš ono što nas najviše privlači – stvaranje neočekivanih prilika za osmijeh, a gerila vrtlarenje je upravo to.
Volimo se igrati ambalažom (na nekim proizvodima imamo skrivene tajne porukice), dizajnom, tekstovima, nazivima i gerila akcijama. To su naši "weapons of choice". Što se tiče feedbacka ljudi, očito se slažu s nama jer su upravo naši izvještaji s gerila vrtlarenja najčitaniji i najdjeljeniji po internetu.