Velik dio ovih transakcija napravljen je na internetu, koji je posljednjih godina sve popularniji među kupcima. Prema istraživanju koje je provela IMAS agencija za potrebe Erste grupe na uzorku od 500 ispitanika, pokazalo su žene sklonije online kupnji, a posebno je popularna među ispitanicima između 15 i 29 godina. Kada je riječ o predmetima kupnje, 50% ispitanika već je kupilo ili namjerava kupiti putovanje ili avionske karte, a njih 47% odjeću i modne dodatke. Uz navedeno, ispitanici kupuju i knjige (44%), filmove i glazbu (39%), razne elektroničke uređaje (38%), dok su najmanje skloni kupnji prehrambenih namirnica (31%).
Iako trendovi u posljednje tri godine govore da je online kupnja u Hrvatskoj sve popularnija, istraživanje je pokazalo da još nije na razini ostalih zemalja u regiji gdje je prisutna Erste grupa (Češka, Slovačka, Mađarska, Rumunjska, Hrvatska i Srbija). Dok je 50% ispitanika u Hrvatskoj već kupilo ili namjerava kupiti putovanje ili avionske karte, to je učinilo 85% Čeha, 81% Slovaka, 79% Rumunja, 66% Srba i 61% Mađara.
Stanovnici Češke prednjače i u korištenju online/mobilnih načina plaćanja; 80% ispitanika IMAS-ovog istraživanja izjasnilo se za korištenje ovih načina plaćanja. Slijede ih Slovaci (78%), Mađari (49%), dok se Hrvati s 45% nalaze na četvrtom mjestu zemalja iz kojih dolaze ispitanici. Slijede Srbi (36%), a Rumunji se nalaze na posljednjem mjestu (33%). Kao i u online kupnji, i u korištenju ovakvih načina plaćanja dominiraju mladi od 15 do 29 godina.