Tri godine nakon predstavljanja prve poslovnice uređene u skladu s tada novim, savjetodavnim modelom poslovanja, Erste banka se sada odlučila na sljedeći korak i u Buzetu otvorila poslovnicu koja, po prvi put, uz elemente savjetodavnog, donosi i elemente novog Branch Evolution (EVA) koncepta uređenja.
Ovaj iskorak u uređenju, predstavlja nastojanje banke da svojim klijentima omogući što ugodniji boravak te dodatan osjećaj privatnosti u prostorima poslovnica. Kako bi to mogla, banka je prostor poslovnice opremila namještajem suvremenog dizajna, koji povezuje udobnost i poslovnu funkcionalnost, te koristila tehnologiju koja osigurava dodatnu razinu privatnosti tijekom boravka.
Sama poslovnica podijeljena je u više zona različitih namjena. Pored centralnog prijemnog pulta, koji dominira prostorom, a koji služi upućivanju klijenata u različite dijelove banke, ovisno o razlozima njihova dolaska, po prvi put su predstavljene zone brzog savjetovanja s coffee pointom. Ove zone služe za kraće nenajavljene sastanke, a osim što su ugodno i praktično uređene, u njima je moguće poslužiti se kavom.
Također, tu su i sobe za unaprijed dogovorene sastanke s klijentima, u kojima je prvi put korištena tehnologija zatamnjivanja stakala, pomoću pametne folije te pokretne pregradne stijene, čime se omogućuje dodatna privatnost, kao i multifunkcionalnost prostora.