Poslovnice u službi klijenta

Erste banka krenula je s preuređenjem svojih poslovnica kako bi još više približila bankarske usluge svojim klijentima.

Poslovnice Erste banke postat će novo i drukčije mjesto susreta s klijentima, a sve u cilju obostranog zadovoljstva. Novi koncept pružanja bankarskih usluga temelji se na želji da klijent osjeti vrijednosti koje Erste banka promovira. Pristupačnost, jednostavnost, stručnost, odnos koji se temelji na povjerenju i transparentnosti uz napredno korištenje inovacija glavne su niti vodilje novog koncepta Erste poslovnica.

Već novi izgled poslovnica potvrđuje otvoreni pristup i spremnost da svojim klijentima priušti pozitivno iskustvo učinkovite suradnje. Potrebe klijenata, savjetovanje i financijska usluga glavni su kriteriji koji odlikuju preuređene poslovnice. Prve takve otvorene su u Puli, Makarskoj i Zagrebu. Prema riječima Snježane Božinovske, voditeljice trening centra u Erste banci, kontinuirano se radi na edukaciji djelatnika o novom konceptu poslovnica.

“Primjerice, za novouređenu poslovnicu u Puli zadužili smo dvije trenerice koje su bile mentorice. One su svaki drugi tjedan odlazile u Pulu i u starom prostoru obučavale djelatnike poslovnice o novom načinu rada. Improvizirali smo novu poslovnicu, napravili smo takozvani showroom unutar kojeg smo simulirali novi način rada. Kad klijent uđe u poslovnicu, djelatnici mu najprije požele dobrodošlicu te mu zatim pomažu da što prije ostvari željenu uslugu. Klijentima pokušava olakšati poslovanje pa smo tako i educirali naše djelatnike da im i oni prenose svoje znanje i uče ih na koji način mogu koristiti samouslužne zone te digitalne usluge. Klijente želimo educirati bez obzira na njihovu dob te im se želimo približiti na potpuno drukčiji način”, objašnjava Božinovska.

U coffee point zoni klijent može pričekati dogovoreni sastanak ako je stigao nešto ranije, popiti kavu, prelistati izložene knjige ili pregledati na tabletu aktualnu ponudu Erste banke. Sobe za sastanke u novom tipu poslovnice pružaju diskreciju. Moderno uređen prostor opremljen je velikim LCD ekranom za prezentacije te audio i video komunikaciju s partnerima.

Moglo bi te zanimati i...

Kad su korisnici na vrhu, kompanije evoluiraju

„Važno nam je da klijent zna da nam je stalo do njega“

Zašto baš #vjerujusebe i što to zapravo znači?