Budite bez brige uz Asist+

Nema tog problema koji novi digitalni asistent ne može riješiti gdje god se nalazili. Svestranost, efikasnost i brzina samo su neke osobine i razlozi zašto bi ga bilo dobro imati uvijek uz sebe.

Idealni pomoćnik za raznorazne probleme u kući ili na cesti dostupan je u obliku savršenog dodatka za kartice Erste Card Cluba. Usluga Asist+ korisnicima donosi brojne pogodnosti i jednostavno se aktivira digitalno u aplikaciji ECC Mobile i postaje dostupna po aktivaciji, a obuhvaća šest glavnih asistencija.

1. POMOĆ NA CESTI

Iskoristite prednost besplatne usluge tehničke pomoći na cesti. Probušena guma, ispražnjen akumulator, utočeno pogrešno gorivo, prometna nezgoda, kvar vozila, krađa vozila ili neki vanjski utjecaji više ne moraju predstavljati velik problem zahvaljujući asistentu koji vam može biti nadohvat ruke. U sastavni dio paketa ulazi i Putni Anđeo, aplikacija koja prepoznaje prometnu nesreću te automatski upućuje poziv kontakt centru ORYX Asistencije koji zatim može, prema potrebi, angažirati hitne službe i spasiti život korisnika. Moguće je odabrati Drive i Premium paket pomoći na cesti koji pokrivaju razne kategorije usluga. 

2. POMOĆ U KUĆI

Podrazumijeva hitne intervencije koje omogućuju brz popravak i sanaciju oštećenja, a uključuje: usluge vodoinstalatera, bravara, električara, stolara, staklara i, ako je potrebno, dodatne radove. Korisnik uslugu može koristiti bezuvjetno, uslijed neočekivanog oštećenja ili uništenja imovine kako bi se spriječilo daljnje oštećenje, ugrožavanje zdravlja i sigurnosti korisnika zbog štete u objektu.

3. AUTOPASS

Autopass je vrlo korisna usluga kad vam automobil ne prođe na tehničkom pregledu ili ima neku neispravnost. Zahvaljujući ORYX Asistenciji, korisnici dobivaju besplatan popravak vozila koje je prijavljeno prilikom ugovaranja proizvoda. Autopass podrazumijeva uslugu popravka vozila, prijevoz vozila, zamjensko vozilo i dostavu vozila nakon popravka.

4. DRUGI AUTO

Drugi auto usluga je besplatnog korištenja zamjenskog vozila u slučaju nezgode ili nastanka štete na korisnikovu vozilu. Bez obzira na to je li nakon prometne nezgode prijavljeni automobil u voznom stanju ili nije, na Drugi Auto možete računati.

5. MEDINS

Medins je naziv svojevrsnog asistenta za zdravlje. Ovaj proizvod korisniku omogućuje pristup uslugama koje inače nisu dostupne uz obavezno zdravstveno osiguranje, a doprinose povećanju kvalitete života, poput informacija o ljekarnama i bolnicama, informacija o listama čekanja, pružanja zdravstvenih savjeta i informacija, smještaja, sanitetskog prijevoza, dostave i troška hrane. Na raspolaganju su Basic, Standard i Premium paketi, a usluga se odnosi na navedenog korisnika kartice.

6. MOBI EXPRESS

MOBI EXPRESS inovacija stvorena je za nezgode s mobilnim uređajem. U slučaju loma ekrana ova usluga omogućuje besplatno preuzimanje, popravak i dostavu popravljenog uređaja na lokaciju po želji. Usluga se odnosi na uređaj koji se prijavi prilikom ugovaranja proizvoda, a korisnik na raspolaganju ima izlazak na teren i preuzimanje oštećenog uređaja, dostavu popravljenog uređaja i besplatan popravak.

Moglo bi te zanimati i...

On-line i na blagajnama

Ostvarite svoj životni cilj

Pomoću ECC SoftPOS aplikacije