Prvi smo među bankama
po zadovoljstvu svojih
klijenata

Ponosni smo na vaše zadovoljstvo!

Prije petnaest godina Erste banka je osnovala Službu za upravljanje kvalitetom usluge koja od tada upravlja kvalitetom usluge i iskustvom klijenata. Startali smo s četiri člana tima, a danas nas ima deset koji se bavimo iskustvom klijenata, istraživanjem tržišta i upravljanjem procesom prigovora. U svom radu polazimo od standardizacije usluge i edukacije naših djelatnika koji jednako uslužno i profesionalno komuniciraju s našim klijentima u svim dijelovima Hrvatske. Svakodnevno mjerimo zadovoljstvo naših klijenata koji su posjetili poslovnicu, poduzetnički ili komercijalni centar, ugovorili kredit ili štednju, otvorili tekući račun ili, na primjer, kontaktirali preko kontakt centra. Istražujemo i kako su zadovoljni našim digitalnim uslugama, kao što su George, KEKS Pay, NetBanking i mBanking. 

 

Prije petnaest godina Erste banka je osnovala Službu za upravljanje kvalitetom usluge koja od tada upravlja kvalitetom usluge i iskustvom klijenata. Startali smo s četiri člana tima, a danas nas ima deset koji se bavimo iskustvom klijenata, istraživanjem tržišta i upravljanjem procesom prigovora. U svom radu polazimo od standardizacije usluge i edukacije naših djelatnika koji jednako uslužno i profesionalno komuniciraju s našim klijentima u svim dijelovima Hrvatske. Svakodnevno mjerimo zadovoljstvo naših klijenata koji su posjetili poslovnicu, poduzetnički ili komercijalni centar, ugovorili kredit ili štednju, otvorili tekući račun ili, na primjer, kontaktirali preko kontakt centra. Istražujemo i kako su zadovoljni našim digitalnim uslugama, kao što su George, KEKS Pay, NetBanking i mBanking. 

 

Čak 78 % klijenata (fizičkih osoba) kojima smo glavna banka izrazito je zadovoljno našim proizvodima i uslugama te su nam dali ocjene 9 i 10 na skali od 0 do 10. Prosječnom ocjenom 9,2 ocijenili su svoje zadovoljstvo klijenti koji proizvode i usluge Erste banke koriste u najvećoj mjeri ili češće u odnosu na druge banke.

Time se Erste banka našla na prvome mjestu među bankama u Hrvatskoj kad se pitaju glavni klijenti svih banaka.

Kad je riječ o klijentima Sektora malih i srednjih poduzeća, čak je 72 % klijenata kojima smo najvažnija banka navelo da su izrazito zadovoljni nama (ocjene 9 i 10 na skali od 0 do 10). Dobili smo prosječnu ocjenu 9,0 i za mogućnost da nas preporuče sličnim tvrtkama te smo se tako i u ovom segmentu našli na prvome mjestu među bankama u Hrvatskoj.

Klijenti Direkcije malog poduzetništva kojima smo najvažnija banka dali su nam prosječnu ocjenu 8,9 (na skali od 0 do 10), a njih 68 % preporučilo bi nas drugim tvrtkama.

Kažete da su naše usluge
online bankarstva iznadprosječne!

I svojim smo digitalnim uslugama iznad prosjeka konkurencije:

  • 9,6 - ocjena klijenata iz Sektora građanstva kojima smo glavna banka i koji koriste naše digitalne usluge
  • 9,2 - ocjena klijenata Direkcije malog poduzetništva kojima smo prva ili druga banka po važnosti
  • 9,5 - ocjena klijenata Sektora malih i srednjih poduzeća kojima smo prva ili druga banka po važnosti

Zato što smo jednostavni, profesionalni,
uslužni...

I svojim smo digitalnim uslugama iznad prosjeka konkurencije:

  • 9,5 – visokom ocjenom ocijenili ste jednostavnost našeg poslovanja
  • Prepoznali ste profesionalnost, susretljivost, uslužnost i stručnost naših djelatnika.
  • više od 93 % klijenata obuhvaćenih istraživanjem iskazalo izrazito zadovoljstvo uslugom koju su im pružili djelatnici Erste banke

(ocjene 9 i 10 na skali od 1 do 10)

Stvar je u tome što ste uvijek u središtu našeg poslovanja!

Moglo bi te zanimati i...

STEM Games u Umagu

ECC SoftPOS

Dobrobit zajednice uz EKO kredite