„Važno nam je da klijent zna da nam je stalo do njega“

Jurgen de Ruijter i Anita Markota Štriga

Jurgen de Ruijter i Anita Markota Štriga dolaskom u Upravu Erste Card Cluba odlučili su unaprijediti poslovanje fokusirajući se na klijente i njihovo zadovoljstvo. Razvijanje digitalnog dijela koji će korisnicima olakšati poslovanje jedan je od glavnih ciljeva ovog dvojca koji se savršeno nadopunjuje i trudi korisnicima dati posve novo iskustvo.

Otkad su u studenome prošle godine ušli u Upravu Erste Card Cluba, Nizozemac Jurgen de Ruijter i Hrvatica Anita Markota Štriga rade na velikim promjenama unutar kompanije. U fokusu im je klijent čije se potrebe i želje osluškuju s ciljem još većeg zadovoljstva. Osim razvijanja mobilne aplikacije koja će još više olakšati korištenje usluga korisnicima kartica, ovom dvojcu iznimno je važan personalizirani odnos prema klijentima, a jednako su im važni i zaposlenici i ulaganje u njihova znanja i vještine.

1. Krajem 2017. godine postali ste članovi Uprave Erste Card Cluba. Možete li nam objasniti što je točno Erste Card Club?

Anita Markota Štriga: ECC je jedna od najstarijih kreditnih kartičarskih kuća u Hrvatskoj. Izdaje kreditne kartice klijentima – Diners, Visu i Mastercard te im omogućuje jednostavniji život i lakše korištenje sredstava. ECC je tvrtka koja posjeduje Diners franšizu Diners Club Internationala za područje RH I još neke zemlje u regiji. Uz izdavanje kreditnih kartica, tzv. issuing, s Diners acquiringom trenutno na našim web pos terminalima imamo prihvat kreditnih kartica na prodajnim mjestima, web i mPOS terminalima.

Cilj nam je olakšati komunikaciju s klijentima i uštedjeti im vrijeme pa će zahvaljujući novoj mobilnoj aplikaciji sve važne informacije imati na jednom mjestu, bez telefonskih poziva i slanja e-maila.

5. Koliko članova ima ECC i koje pogodnosti im pruža?

Anita Markota Štriga: Trenutno imamo blizu pola milijuna korisnika naših usluga i proizvoda i oni definitivno mogu iskoristiti sve ono što kreditna kartica pruža. To znači da na svim prodajnim mjestima gdje je kartica prihvaćena mogu plaćati njome, mogu plaćati odjednom, mogu plaćati u ratama, mogu plaćati i na internetu. Također mogu koristiti I pogodnosti koje im ona donosi u okviru našeg nagradnog programa, a mogu koristiti popuste na prodajnim mjestima naših partnera. Vjerujem da su naši klijenti upoznati s D-UTORKOM kao jednim od naših popularnih programa koji im donose popuste.

6. Koji su glavni izazovi i zadaci koji su vas dočekali u Clubu?

Jurgen De Ruijter: Dosad smo se susreli s tri tipa migracija. Prva je bila ulazak Vise i Master kartice u SEPA sustav. Druga je bila POS mreža, a treća premještanje data centra, sve u cilju stvaranja novih funkcija na postojećim platformama.

Najveće prednosti EEC-a

7. Koje ste promjene dosad uveli?

Jurgen de Ruijter: Radimo na mobilnim aplikacijama i u fokusu nam je digital onboarding koji ćemo uskoro lansirati, kao I našu novu web stranicu. Također, jako smo ponosni na novu i jedinstvenu kreditnu karticu RateToGo kojom se može plaćati na prodajnim mjestima i podizati gotovinu bez naknade u zemlji i inozemstvu uz otplatu na 6, 12, 24 ili čak 36 rata. Svaki plaćeni iznos ili podignuta gotovina automatski se dijeli na navedeni broj jednakih mjesečnih rata, ovisno koliko rata ugovorite, a jedina je kartica kojom možete kupovati do 36 rata.

8. Kako digitalizacija financijskih usluga poboljšava i unapređuje odnos banaka i klijenata?

Jurgen de Ruijter: Cilj nam je olakšati komunikaciju s klijentima i uštedjeti im vrijeme pa će zahvaljujući novoj mobilnoj aplikaciji sve relevantne informacije imati na jednom mjestu, bez dodatnih telefonskih
poziva i slanja e-maila. Budući da će klijent dobivati obavijesti vezane za učinjene troškove, želimo mu ponuditi mogućnost kontrole uz pomoć naših alata. Naime, važno nam je da klijent zna da marimo za njega.

9. Što smatrate najvećim prednostima članstva u Erste Card Clubu?

Jurgen de Ruijter: Mislim da je benefit kartice RateToGo kojom se bez naknade može podizati gotovina s bankomata odlična pogodnost za korisnike. Potom, tu su popusti kojih će biti još više. Klijenti očekuju više, a mi ćemo im to i dati sukladno novim razvojem usluga i proizvoda.

Moglo bi te zanimati i...

Poslovnice u službi klijenta

Kad su korisnici na vrhu, kompanije evoluiraju

Zašto baš #vjerujusebe i što to zapravo znači?