Druženje u dobroj i poticajnoj atmosferi može izroditi brojne ideje, a jedna od njih nastala je 2016. nakon B2B utrke u Zagrebu. Naime, potaknuta adrenalinom, skupina entuzijasta odlučila je pokrenuti Erste izazov.
“Kako fizička aktivnost dokazano pospješuje lučenje hormona sreće i zadovoljstva, tako je i ta utrka na 5 kilometara utjecala na to da onako vrući, znojni i entuzijastični (besplatno pivo i hrana nisu utjecali na to) počnemo bacati ideje kako bi bilo super međusobno se povezati u neku zajedničku akciju koja bi ujedno imala i humanitarni karakter. Odmah smo i pronašli “žrtvu” koja bi osigurala donaciju (banku), a ujedno i zamišljali Endomondo kao moguću platformu preko koje bi se organizirala akcija”, otkrio nam je Ivan Kasalo, jedan od inicijatora. Ideja se uskoro pretvorila u djelo i rođen je Erste izazov.
No što on zapravo podrazumijeva? Erste izazov predstavlja koncept koji zaokružuje nekoliko ideja, odnosno ciljeva koji se žele ispuniti, a koji će u konačnici pozitivno utjecati na sve one koji su na neki način uključeni – sudionici, tvrtka, humanitarna udruga...