Kad su korisnici na vrhu, kompanije evoluiraju

Customer experience (CX) ili korisničko iskustvo trebalo bi biti u središtu poslovanja svake kompanije. Ono je za davatelja usluga od neprocjenjive važnosti.

Koliko god stručnjaci pokušavali predvidjeti sve što vam u novčanim poslovanjima može zatrebati, ostaju stvari koje nas iznenade. Kako se mijenja način poslovanja, osobito otkako je u naše živote „ušetao“ internet, jasno je da se ponekad nađemo oči u oči s nekim novim i nepredviđenim problemčićem.

Korisničko iskustvo za pružatelja usluga zato je neprocjenjivo. CX ili korisničko iskustvo, originalnog naziva customer experience, iskustvo je korisnika s brendom. U CX ulazi sve ono što korisniku treba, što želi, što mu se sviđa, što osjeća, misli i radi. To je odnos koji korisnik ima s tvrtkom, a počinje na prvi pogled – kad definira što treba, čak i prije nego što se odluči za određeni brend.

CX ili korisničko iskustvo, originalnog naziva customer experience, iskustvo je korisnika s brendom. U CX ulazi sve ono što korisniku treba, što želi, što mu se sviđa, što osjeća, misli i radi. To je odnos koji korisnik ima s tvrtkom, a počinje na prvi pogled.

Moglo bi te zanimati i...

Poslovnice u službi klijenta

„Važno nam je da klijent zna da nam je stalo do njega“

Štednja kao dio financijske pismenosti