Beskontaktno plaćanje

Odmorite se od peglanja uz Erste kartice.

Visa debitne kartice omogućuju beskontaktno plaćanje prislanjanjem kartice na POS uređaj na prodajnim mjestima s oznakom za beskontaktno plaćanje te beskontaktno podizanje gotovog novca s označenih bankomata.

Brže i jednostavnije plaćanje

Karticama Erste banke već sada – na prodajnim mjestima koja podržavaju nove limite – možete beskontaktno plaćati iznose do 250 kuna* bez unosa PIN-a.

iznos ispod 250 kuna*

bez autorizacije PIN-om

iznos iznad 250 kuna*

uz autorizaciju PIN-om

Maksimalan iznos transakcije bez PIN-a može se razlikovati u različitim zemljama, a ovisi o dogovorenim limitima na stranim tržištima.

Stupanjem na snagu regulative PSD2, banke u Republici Hrvatskoj dužne su postaviti kontrolu:

  • maksimalne moguće pojedinačne beskontaktne transakcije (250 kuna) koju je moguće napraviti bez unosa PIN-a na POS uređaju
  • maksimalnog zbroja iznosa uzastopnih beskontaktnih transakcija (1125 kuna) bez unosa PIN-a, neovisno o vremenskom periodu

Kada zbroj uzastopnih beskontaktnih transakcija dosegne iznos od 1125 kuna, svaka sljedeća beskontaktna transakcija mora se provesti unosom PIN-a. Važno: Kako bi i dalje mogli koristiti beskontaktno plaćanje bez unosa PIN-a, potrebno je provesti uspješnu transakciju umetanjem kartice u POS uređaj ili bankomat uz unos PIN-a.

 

*Zbog situacije vezane za koronavirus, iznos beskontaktnog plaćanja za koji nije potreban unos PIN-a privremeno je sa 100 kuna podignut na 250 kuna.

Upute za korištenje:

1

Prislonite karticu na beskontaktni čitač kartica

2

Ako je iznos transakcije veći od 250 kuna, unesite PIN

3

Kupnja je uspješno obavljena

Prednosti:

  • kontrola je u rukama klijenta – kartica se ne predaje u ruke prodavatelju
  • brzina plaćanja onemogućuje prepoznavanje osobnih podataka
  • ne postoji mogućnost slučajnog plaćanja - kartica mora biti prislonjena uz uređaj kako bi se transakcija provela
  • jedna se kupnja ne može naplatiti više puta – ako se kartica i prisloni karticu više puta, transakcija će se provesti jedanput

Korisni savjeti:

  • redovito provjeravajte promet i stanje po računu uz koji vam je izdana kartica
  • vodite evidenciju o učinjenim troškovima
  • korisno je imati na umu da kod obrade beskontaktnih platnih transakcija, datum terećenja računa može biti različit od datuma nastanka beskontaktne platne transakcije
  • karticu nikad ne ostavljajte bez nadzora
  • odmah prijavite banci u slučaju sumnje da je netko, pa makar i privremeno, koristio vašu karticu ili ste je izgubili
  • zatražite od trgovca slip/potvrdu o plaćanju

Sigurnost prije svega.

Erste banka predano štiti financijske informacije i privatnost svojih klijenata korištenjem dokazane tehnologije i visokih sigurnosnih mjera.

Plaćanje beskontaktnim karticama Erste Maestro ili Visa Classic Debit kao i beskontaktno podizanje gotovine s označenih bankomata odvija se sigurno i brzo te klijenti nemaju nikakvog razloga za zabrinutost. Beskontaktna usluga implementirana je prema najvišim sigurnosnim standardima kartičnih kuća, a komunikacija između platne beskontaktne kartice i prihvatnog uređaja propisana je međunarodnim standardom. 

Korisnik je dužan redovno pratiti transakcije nastale karticom te stanje po pripadajućem Računu. U slučaju gubitka ili krađe Kartice Korisnik je dužan odmah o tome najbržim putem obavijestiti Banku i to na sljedeće brojeve telefona: 0800 7890 ili 072 555 555

Saznajte više o uslugama i pogodnostima debitnih kartica Erste banke: