Obavještavamo vas da će od 7.11.2023.godine biti u primjeni novi dokumenti:

  • Terminski plan izvršenja platnih transakcija poslovnih subjekata
  • Opći uvjeti vođenja transakcijskih računa i obavljanja usluga platnog prometa za Poslovne subjekte

Izmijenjeni dokumenti primjenjuju se na postojeće i nove ugovorne odnose klijenta i Erste banke.

Terminski plan izvršenja platnih transakcija poslovnih subjekata

Izmjene se odnose na Datum odobrenja za Prekogranična plaćanja u eurima koji se skraćuje na isti dan uz izmijenjeno Vrijeme zaprimanja naloga.

Opći uvjeti vođenja transakcijskih računa i obavljanja usluga platnog prometa za Poslovne subjekte

Dopunjuje/izmjenjuje se sljedeće:

  • u poglavlju 1. Uvodnih odredbi mijenja se članak 1.35. i dodaje se članak 1.59 radi jasnijih pojašnjenja pojmova u dokumentu
  • u poglavlju 2. Opće odredbe izmjenjuju se članci koji opisuju način dostupnosti i preuzimanja Akata Banke, a vezano na otvaranje transakcijskih računa i ugovaranja dodatnih usluga
  • članak 5.12 se dopunjuje pojašnjenjem za korištenje dijakritičkih znakova kod provođenja prekograničnih SEPA naloga
  • u članku 11.1 dopunjuje se opseg usluge SEPA izravnih terećenja i sa prekograničnim transakcijama, a izmjena navedenog članka iznimno stupa na snagu 19.11.2023. godine
  • članci 12.6. i 12.11. se dopunjuju radi jasnijeg pojašnjenja situacija kada sustav Banke ne radi zbog redovnog održavanja sustava Banke te prekida u radu komunikacijskog kanala za autoriziranje kartičnih transakcija i prestanka isporuke električne energije što utječe na funkcionalnost samouslužnih uređaja
  • u članku 13.8. se dopunjuje pojašnjenje za troškovne opcije s ciljem poboljšanja usluge klijentima na način da Banka određuje pravilo troškovne opcije sukladno zakonskoj (SLEV/SHA) odnosno internoj regulativi (OUR)
  • u članku 20.3. ažurira se datum stupanja na snagu novog dokumenta te datum zadnjeg važećeg dokumenta koji se mijenja.

Izmijenjeni dokumenti dostupni su na linku: Poslovni klijenti (erstebank.hr).