Želimo vas obavijestiti da od 1.2.2024. mijenjamo uvjete u poslovanju s građanstvom tako da:

  • mijenjamo naknade u poslovanju s građanstvom,
  • optimiziramo uvjete proizvoda za klijente do 25. godine života,
  • uvodimo mogućnost ugovaranja tekućeg računa preko aplikacije KEKS Pay,
  • usklađujemo akte s promjenama u poslovanju i
  • uvodimo Kvalificirani elektronički potpis.

U primjeni će biti izmijenjeni i dopunjeni dokumenti koji su sastavni dio Okvirnog ugovora o platnim uslugama:

I. Izmjene u Izvatku iz Odluke o naknadama

Mijenjamo visine sljedećih naknada:

Od 1.2.2024. nije moguće novo ugovaranje Erste Club Paketa za mlade.

Mijenjamo nazive i visine naknada:

Radi jasnijeg razumijevanja mijenjamo naziv tarifnom broju 01.02.01.01.00 Uplate gotovog novca na blagajni Erste banke ili Kreditni transfer nacionalni u eurima na račun građana unutar Erste banke:

Uvodimo nove naknade:

Ukidamo sljedeće naknade:

II. Izmjene u Izvatku iz Kataloga proizvoda – transakcijsko poslovanje

  1. Erste Club Paket za mlade
    Ukidamo iz ponude Erste Club Paket za mlade, odnosno prestaje ugovaranje paketa, a postojeći korisnici mogu nastaviti koristiti proizvode i usluge sve do isteka uvjeta proizvoda, po navršenoj 26. godini života.

    Klijentima od 18. do 25. godine života omogućujemo korištenje tekućeg računa bez plaćanja naknade, a po navršenoj 25. godini naplaćuje se redovna naknada za tekući račun prema važećem Izvatku iz Odluke o naknadama.

  2. Ugovaranje tekućeg računa
    Omogućujemo ugovaranje tekućeg računa preko aplikacije KEKS Pay punoljetnim državljanima Republike Hrvatske.

III. Izmjene u Izvatku iz Kataloga proizvoda – štednja

Mijenjamo naziv i uvjet ugovaranja proizvoda Erste Club štednja za mlade:

  • novi naziv proizvoda je Štednja za mlade,
  • minimalna dob klijenta mijenja se sa 16 na 18 godina, a maksimalna dob sa 26 na 25 godina života.

IV. Izmjene i dopune u Općim uvjetima Računa

Dodali smo nove pojmove – 1.62. Platni sustav, 1.63. Kvalificirani elektronički potpis, 1.64. Napredni elektronički potpis, 1.65. Digitalna identifikacija, 8.7. Dijakritički znakovi i 21.3. Troškovne opcije.

Pojam 1.53. Pristupnica dopunili smo tako da se odnosi i na aplikaciju KEKS Pay.

Dodali smo novu točku 8.23., u kojoj pojašnjavamo da možemo odbiti izvršenje Naloga za plaćanje kad prema našoj procjeni postoji rizik za sigurnost Platnog instrumenta i/ili nastanka neautoriziranih Platnih transakcija, a zbog čega bi klijentu mogla nastati šteta.

Dopunili smo naslov točke 9. Posebnosti Platnih transakcija u Aplikaciji KEKS Pay tako da se odnosi i na otvaranje tekućeg računa.

Dodali smo novu točku 9.5., prema kojoj nalog za plaćanje, kojim se preko aplikacije KEKS Pay kupuje parkirna karta, mora sadržavati podatke o registarskoj oznaci vozila te o gradu i zoni za koje se kupuje parkirna karta.

Dodali smo novu točku 9.8., prema kojoj pri odabiru opcije ugovaranja tekućeg računa preko aplikacije KEKS Pay, klijent koji nije prošao postupak odgovarajuće identifikacije prema našim pravilima prolazi postupak Digitalne identifikacije.

Ujedno je pojašnjen proces postupka ugovaranja tekućeg računa, a ugovor se potpisuje Kvalificiranim elektroničkim potpisom.

U točki 18.6. dodali smo da Erste banka nije u obvezi izvršiti povrat iznosa neautorizirane, neizvršene i/ili neuredno izvršene Platne transakcije ako je izvršenje, neizvršenje i/ili neuredno izvršenje Platne transakcije posljedica redovnog održavanja našeg sustava.

U točki 18.12. dodali smo da Erste banka ne odgovara za neizvršenje, odnosno neuredno izvršenje Naloga zbog izvanrednih događaja i otežavajućih okolnosti na koje nemamo utjecaja kad dođe do prestanka isporuke električne energije ili prekida u radu komunikacijskog kanala za autoriziranje kartičnih transakcija.

Dopunili smo točku 24.5. o obavještavanju klijenata o izvršenim Platnim transakcijama i o promjenama po Računu preko izvoda prometa po Računu tako da smo dodali novi kanal ugovaranja računa (aplikaciju KEKS Pay) i da možemo poslati izvod na e-email adresu koju je klijent dao pri ugovaranju Računa, odnosno e-mail adresu navedenu u profilu aplikacije KEKS Pay.

V. Izmjene u Općim uvjetima on-line bankarstva George

Uveli smo Kvalificirani elektronički potpis u točki 1.21.

Preciznije smo uredili postupak ugovaranja usluge on-line bankarstva George u točki 3.3. tako da prilikom ugovaranja usluge mobilnom aplikacijom podnositelj zahtjeva uslika i učita sliku osobne iskaznice, snimi fotografiju lica, a nakon čega se provodi biometrijska usporedba slike lica podnositelja zahtjeva sa slikom osobne iskaznice. Nakon opisane usporedbe, podnositelj zahtjeva potvrđuje i/ili ispravlja ostale potrebne podatke i prihvaća Opće uvjete.

Dodali smo novu točku 3.4. u kojoj definiramo da klijenti koji otvore tekući račun u KEKS Pay aplikaciji mogu ugovoriti i on-line bankarstvo George.

Dopunili smo točku 4.1. radi preciznijeg uređenja opsega usluge on-line bankarstva George s prikazom, analizom i kategorijom platnih transakcija te korištenjem drugih funkcionalnosti Georgea. Dodatno, u okviru navedenog omogućit će se pregledniji prikaz transakcija temeljem kojeg će klijenti moći lakše donositi informirane odluke o zaduživanju, potrošnji, vlastitim rezervama te boljem upravljati vlastitim financijama.

Izmijenili smo točku 12.8. tako da za klijente koji izričito prihvate Opće uvjete pri ugovaranju proizvoda putem on-line bankarstva George, isti stupaju na snagu s danom prihvaćanja Općih uvjeta.

Ostale izmjene možete provjeriti u dokumentu Opći uvjeti on-line bankarstva George.

VI. Izmjene u Terminskom planu

Izmijenili smo vrijeme zaprimanja naloga ako izvršavate prekogranične kreditne transfere u eurima (prekogranične naloge) u poslovnici ili uslugom on-line bankarstva George tako da smo za pola sata skratili vrijeme zaprimanja naloga koji se izvršavaju isti dan – u poslovnici s 12.30 na 12 sati te preko usluge on-line bankarstva George s 13 sati na 12.30.

Navedene izmjene stupaju na snagu 1.2.2024. Ako niste suglasni s navedenim izmjenama, imate pravo najkasnije 31.1.2024. otkazati svoj Okvirni ugovor o platnim uslugama bez otkaznog roka i plaćanja ikakvih naknada. U suprotnom, smatrat ćemo da ste s izmjenama suglasni.

Sve izmijenjene dokumente možete naći na www.erstebank.hr pod Izmjena dokumentacije u najavi na stranici Opći uvjeti i naknade – građanstvo, a u našim poslovnicama uz ove dokumente možete dobiti i dodatne informacije.

Vaša Erste banka