U kampanji #vjerujusebe odlučili smo promovirati pozitivne i inkluzivne društvene, političke i ekonomske vrijednosti, obraćajući se pritom svim pojedincima jednako.

Naša je misija prema svakoj se osobi odnositi s dostojanstvom i poštovanjem te svima – neovisno o mogućnostima – pružiti jednak pristup prosperitetu. Sve to je u skladu sa zakonima i s pozitivnom zakonskom praksom Republike Hrvatske.

Temelj hrvatskog društva je Ustav RH koji kaže da «svatko u Republici Hrvatskoj ima prava i slobode, neovisno o njegovoj rasi, boji kože, spolu, jeziku, vjeri, političkom ili drugom uvjerenju, nacionalnom ili socijalnom podrijetlu, imovini, rođenju, naobrazbi, društvenom položaju ili drugim osobinama», a zakonom se regulira i zaštita od diskriminacije na osnovi «rase ili etničke pripadnosti ili boje kože, spola, jezika, vjere, političkog ili drugog uvjerenja (…) invaliditeta, genetskog naslijeđa, rodnog identiteta, izražavanja ili spolne orijentacije».

Pjesmu koju Vice Vukov pjeva, kao što je u nedavnom intervjuu istaknuo njen skladatelj Alfi Kabiljo, pjesma je «koju može pjevati svaki čovjek od Tokija, do Los Angelesa, od Johannesburga do Sidneya. (…) Ona jest domoljubna, ali nije nacionalistička». Ona je u našoj kampanji korištena upravo u tom i takvom, inkluzivnom i pozitivnom tonu.

S obzirom na upite jesmo li intervenirali u izvornu verziju televizijskog spota uklanjanjem kadra u kojemu se par mladića drži za ruke, odgovor je jednostavan. Za potrebe unaprijed ugovorenog televizijskog emitiranja izrađeno je više skraćenih varijanti originalnog spota. U jednoj od njih – bez ikakvih skrivenih implikacija – tog kadra nema. Integralna verzija spota neprekidno je na svim našim digitalnim kanalima i trenutačno ima gotovo 2 milijuna pregleda, a na TV-u se, nakon kraćeg prekida, ponovno vrti verzija s kadrom koji simbolizira ljubav.

U našoj kampanji su rame uz rame prikazani pripadnici subkulturnih skupina i umirovljenici, znanstvenici i «alternativci», studenti i poduzetnici, ljudi različitih rasa i vjera, homoseksualni parovi, heteronormativne obitelji i transrodne osobe. Sve su to naši susjedi, kolege, prijatelji; sve su to lica koja susrećemo u tramvaju, na tržnici, u crkvi, u školi, na fakultetu ili radnom mjestu. To su ljudi koji čine tkivo našeg društva. To su vrijednosti koje promoviramo ovom kampanjom.