Imajući u vidu odluke tijela javnih vlasti o ograničenju kretanja te privremenoj obustavi javnog prometa, Erste banka je od ovoga tjedna prilagodila rad svoje poslovne mreže. Od ukupno 124 poslovnice, njih 80 će biti otvoreno za rad s klijentima, uz prilagođeno radno vrijeme koje će biti organizirano u jednoj smjeni ili, na nekim lokacijama, u skraćenom opsegu radnih sati. Istovremeno, bankomatska mreža na svim lokacijama funkcionirat će redovno, bez bilo kakvih ograničenja.
Popis svih otvorenih poslovnica, zajedno s njihovim radnim vremenima, nalazi se i redovito ažurira na internetskim stranicama banke, gdje je kreirana posebna podstranica na kojoj klijenti mogu pronaći sve novosti i relevantne informacije o poslovanju banke u ovim uvjetima. Važno je naglasiti da će i na svim privremeno zatvorenim poslovnicama biti jasno i vidljivo istaknuta obavijest, koja će klijente upućivati na lokaciju najbliže otvorene poslovnice.
Erste banka kao sistemski važna i odgovorna institucija od samog je početka poduzela preventivne radnje kako bi bila spremna osigurati nesmetan kontinuitet svojih poslovnih aktivnosti i dostupnosti usluga klijentima, i u situaciji daljnje eskalacije trenutačne situacije. U tom je kontekstu poseban fokus stavljen na osiguravanje redovnog funkcioniranja platnog prometa, dostupnost usluga digitalnog bankarstva, kao i osiguravanje dovoljne količine novčanih sredstava u cijeloj bankomatskoj mreži.
U ovim okolnostima, klijentima se prvenstveno savjetuje da sve bankarske aktivnosti koje mogu, obave koristeći digitalne usluge. Osim redovnih usluga internetskog i mobilnog bankarstva, kao primjer može se izdvojiti usluga tzv. udaljenog savjetovanja, odnosno video poziva korištenjem pametnog telefona, računala, laptopa ili tableta, namijenjena za male poduzetnike. Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, klijenti se upućuju da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekaju na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice.