COVID-19: aktualne informacije    Saznajte više

Društvo, zajednica i zdravlje
uvijek na prvom mjestu

COVID-19: aktualne informacije i društvena uloga Erste banke

Erste banka kao društveno odgovorna institucija poduzima sve kako bi svojim klijentima i zaposlenicima omogućila da ostanu zaštićeni i sigurni, a da se svakodnevni život i poslovanje pritom nastavi odvijati što jednostavnije.

Usluge NetBanking i mBanking

Klijentima savjetujemo da sve bankarske aktivnosti koje mogu, obave koristeći naše digitalne usluge. Pomoću usluga NetBanking i mBanking možete:

  • pregledati stanje svojih računa
  • obaviti kunske i devizne platne transakcije 
  • platiti račune Erste Card Cluba
  • platiti režije
  • ugovoriti štednju ili trajni nalog
  • kupiti bonove mobilnih operatera

U ovom razdoblju, važno je smanjiti dolaske u poslovnicu na najmanju moguću mjeru, a uz uredno funkcioniranje digitalnih usluga, značajno se smanjuje potreba za tim.

Ako još uvijek nemate ugovoren NetBanking i/ili mBanking, posjetite najbližu poslovnicu samo jednom, zbog ugovaranja usluga, a potom koristite uslugu gdje god se nalazili.

Beskontaktno plaćanje

Kartice Visa Classic DebitVisa Gold Debit, Erste Maestro® i Mastercard Debit Gold omogućuju beskontaktno plaćanje prislanjanjem kartice na POS uređaj na prodajnim mjestima s oznakom za beskontaktno plaćanje te beskontaktno podizanje gotovog novca s označenih bankomata.

Kako biste potpuno izbjegli kontakt s uređajem, PIN možete unijeti tako da koristite rukavice i/ili tipkovnicu prekrijete papirnatom maramicom.

Young latin woman is checking the receipt from the atm in the city

Bankomati

Uplata i isplata gotovog novca

Zato što vjerujemo da je u ovom trenutku najvažnije da ste sigurni i da se u krećete samo ako je to uistinu nužno, od 24.3.2020. ukidamo naknadu za podizanje gotovog novca na bankomatima drugih banaka unutar Hrvatske i to na rok od 3 mjeseca (u skladu s preporukama HNB-a). Također, isto možete učiniti na bilo kojem prodajnom mjestu koje omogućuje podizanje gotovine preko EFT POS uređaja (banke, poštanski uredi, trgovine itd.).

Istovremeno, svi naši bankomati potpuno su funkcionalni, a većina njih opremljena je i beskontaktnom opcijom. 

Beskontaktno podizanje gotovog novca na Erste bankomatima dostupno je svima – uključujući i klijente drugih banaka – koji posjeduju karticu s beskontaktnom funkcionalnošću. Ne morate umetati karticu u bankomat, već ju je dovoljno samo približiti beskontaknoj oznaci na uređaju.

Također, ako trebate obaviti uplatu na račun, za to ne morate dolaziti u poslovnicu već to možete obaviti na nekom od beskontaktnih uplatno-isplatnih bankomata. Gotov novac mogu polagati korisnici Maestro kartice tekućeg računa, Visa Erste Club kartice žiro-računa za mlade, Visa Classic Debit kartice kunskog štednog ili žiro-računa.

Lokacije uplatno-isplatnih bankomata provjerite ovdje

A kako biste potpuno izbjegli kontakt s uređajem, savjetujemo vam da PIN utipkate tako da koristite rukavice i/ili tipkovnicu prekrijete papirnatom maramicom.

Vođenje računa, krediti i štednja

U ovom trenutku nema nikakvih promjena u funkcioniranju osnovnih usluga i proizvoda. Sve se odvija redovno.

Erste banka i dalje redovito odobrava kredite. Međutim, imajući u vidu objektivnu situaciju i novonastale okolnosti, realno je očekivati da dinamika zaprimanja i obrade takvih zahtjeva može privremeno, u jednom dijelu, biti ponešto usporena. Posebno se to može odnositi na kreditne zahtjeve kod kojih je potrebno izvršiti procjenu nekretnine, gdje se očekuje izlazak na teren stručnih službi. Sve potrebne informacije o kreditima u svakom trenutku možete provjeriti na našim internetskim stranicama pa čak i predati online zahtjev za kredit, a mi ćemo vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

Uz to, želimo napomenuti da intenzivno radimo i na usklađivanju šireg paketa financijskih mjera koje bi građanima i gospodarstvu trebale olakšati naredni period.

KEKS Pay

Naša mobilna aplikacija za slanje i primanje sredstava funkcionira redovito, bez nepotrebnog rukovanja gotovim novcem i – bez naknada. Bez obzira na to u kojoj ste banci.

Preuzmite mobilnu aplikaciju KEKS Pay:

Dostupnost kanala za komunikaciju

Sve informacije o našim uslugama i o radu poslovnica možete dobiti pozivom u kontakt centar na broj 0800 7890 od 7 do 22 sata te na društvenim mrežama Erste banke.

A young woman in front of her clothing boutiquehttp://195.154.178.81/DATA/i_collage/pu/shoots/791298.jpg

Rad poslovnica i zaštita klijenata i zaposlenika

Privremeno zatvaranje pojedinih poslovnica

Potaknuti odlukama tijela javne vlasti o privremenoj obustavi rada škola i vrtića, omogućili smo svojim djelatnicima, roditeljima malodobne djece, da u sljedećem razdoblju ostanu u svojim domovima. Zbog toga su od 16.3.2020. neke poslovnice privremeno zatvorene. U nastavku provjerite koje su to te gdje se nalazi najbliža otvorena poslovnica.

Privremeno skraćeno radno vrijeme u poslovnicama

Kako bismo svojim zaposlenicima osigurali odgovarajuće uvjete za rad, prilagodili smo radno vrijeme okolnostima. Prilagođeno radno vrijeme poslovnica provjerite u nastavku.

Dezinfekcija poslovnica sukladno preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo

Sva blagajnička radna mjesta u poslovnicama opremljena su adekvatnim dezinfekcijskim tekućinama, dok smo svoje poslovnice na području Rijeke, Primorja i Istre, kao najbliže žarištu virusa u sjevernoj Italiji, dodatno dezinficirali tzv. tehnikom hladnog zamagljivanja s ciljem maksimizacije sigurnosti i zdravlja svojih zaposlenika i klijenata.

Upute o postupanju u radu s klijentima i informiranje zaposlenika

Pripremili smo preporuke za svoje zaposlenike, koje ažuriramo na dnevnoj razini te ih kontinuirano prilagođavamo uputama nadležnih tijela. Osigurana je stalna komunikacija na zajedničkoj intranetskoj platformi, središnjem mjestu interne komunikacije Erste grupe u Hrvatskoj, kreirana je posebna radna skupina koja na dnevnoj razini prati razvoj događaja i komunicira sa zaposlenicima, a dodatno je otvorena i posebna e-mail adresa na koju mogu slati pitanja i dobiti sve relevantne informacije na temu koronavirusa.

Overhead view of business people discussing in meeting with laptop on desk. Horizontal shot.

Preporuke

Preporuke ponašanja u slučaju dolaska u poslovnicu

Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, ljubazno vas molimo da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekate na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice. Svoj listić za red u poslovnici možete povući i bez ulaska u poslovnicu, koristeći praktičnu aplikaciju Redomat.

Poželjno je nošenje maske, ali morat ćemo vas zamoliti da je nakratko skinete s lica u trenutku identifikacije.

Vjerodostojni izvori informacija

Vjerujemo da je važno ostati ispravno i pravovremeno informiran kako bi se izbjeglo širenje dezinformacija i straha. Zato vas pozivamo da se informirate na stranicama kompetentnih znanstvenih i državnih ustanova.