Često postavljana pitanja
Karticama Erste banke moguće je beskontaktno plaćati iznose do 250 kuna bez potrebe za unošenjem PIN-a. Za iznose iznad 250 kuna potrebno je utipkati PIN.
Svaki put kada zbroj vaših uzastopnih beskontaktnih transakcija dosegne iznos od 1125 kuna potrebno je autorizirati nastavak korištenja ove usluge jednom kontaktnom transakcijom. Zatražite umetanje kartice u čitač na prodajnom mjestu i unesite PIN. Nakon toga ćete ponovno moći nesmetano koristiti beskontaktnu funkcionalnost.
Zbog proboja koronavirusa postoji mogućnost da će neke poslovnice biti privremeno zatvorene ili će im se promijeniti radno vrijeme. Sve informacije o radnom vremenu možete provjeriti prije odlaska u poslovnicu.
Ako ste naš privatni klijent, uslugu on-line bankarstva George možete ugovoriti bez dolaska u poslovnicu, preuzimanjem mobilne aplikacije i unosom osobnih podataka.
Poslovni klijenti trebaju ugovaranje usluga on-line bankarstva obaviti u poslovnici.
Ugovaranje ili povećanja prekoračenja po tekućem računu moguće je samo osobnim dolaskom u poslovnicu banke.
Prekid tj. razročenje ugovorene štednje moguće je samo osobnim dolaskom u poslovnicu banke.
Za narudžbu kartice i PIN-a ili ponovnog izdavanja PIN-a možete se javiti na besplatni info telefon 0800 7890 ili u najbližu poslovnicu.
Ako karticu i PIN ili ponovno izdavanje PIN-a zatražite telefonom, možete ih preuzeti osobno u poslovnici.
Ako karticu i PIN zatražite u poslovnici, svakako odaberite opciju slanja kartice na kućnu adresu te dostavu PIN-a SMS porukom. Ponovno izdavanje PIN-a možete zatražiti telefonom telefonski ili u poslovnici, a preuzeti ga osobnim dolaskom u poslovnicu.
Javite nam se na besplatni info telefon 0800 7890, a mi ćemo za vas organizirati preuzimanje kartice u otvorenoj poslovnici.
- prilikom kupovine na internetskom prodajnom mjestu koje podržava 3D uslugu, ono će se automatski povezati s bankom i provjeriti podržava li kartica kojom se obavlja plaćanje 3D uslugu
- otvara se ekran skratkim uputama o korištenju 3D usluge
- odabirom opcije Nastavi otvarate drugi ekran na kojem su osnovni podaci o transakciji te polje za unos jednokratne SMS zaporke
- klikom na opciju Zatraži jednokratnu SMS zaporku, zaporka vam stiže SMS-om na broj mobilnog uređaja koji je prikazan na ekranu
- unosom zaporke u za to predviđeno polje i klikom na opciju Prihvati potvrđujete unos i autentificirate se za trenutnu kupovinu
- mi informiramo internetsko prodajno mjesto o uspješnosti aktivacije i obavljenog postupaka vaše autentifikacije
- internetsko prodajno mjesto nastavlja sa standardnim procesiranjem kartične transakcije te nam šalje autorizacijski upit o statusu kartice i raspoloživom stanju na računu
- provjeravamo raspoloživost sredstava na računu i ispravnost podataka o kartici te, ovisno o statusu provjere, odobravamo ili odbijamo transakciju
3D usluge Mastercard® Identity Check™ i Visa Secure besplatne su usluge sigurne kupovine Maestro/Mastercard i/ili Visa karticama na internetskim prodajnim mjestima koja podržavaju 3D uslugu. Prilikom financijske potvrde kupovine, svoj identitet dodatno potvrđujete jednokratnom SMS zaporkom. Razmjena tajnih podataka obavlja se isključivo između vas i banke te internetsko prodajno mjesto nema uvid u podatke koji se razmjenjuju.
Postupak korištenja 3D usluge:
Preporuke ponašanja u slučaju dolaska u poslovnicu
Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, ljubazno vas molimo da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekate na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice.
Obavezno je nošenje maske, ali morat ćemo vas zamoliti da je nakratko skinete s lica u trenutku identifikacije.
Vjerodostojni izvori informacija
Vjerujemo da je važno ostati ispravno i pravovremeno informiran kako bi se izbjeglo širenje dezinformacija i straha. Zato vas pozivamo da se informirate na stranicama kompetentnih znanstvenih i državnih ustanova.