COVID-19: aktualne informacije, mjere i savjeti Saznajte više

Društvo, zajednica i zdravlje
uvijek na prvom mjestu

COVID-19: aktualne informacije i društvena uloga Erste banke

Često postavljana pitanja

Karticama Erste banke moguće je - na prodajnim mjestima koja podržavaju nove limite -beskontaktno plaćati iznose do 250 kuna bez potrebe za unošenjem PIN-a. Za iznose iznad 250 kuna potrebno je utipkati PIN.

 

Svaki put kada zbroj vaših uzastopnih beskontaktnih transakcija dosegne iznos od 1125 kuna potrebno je autorizirati nastavak korištenja ove usluge jednom kontaktnom transakcijom. Zatražite umetanje kartice u čitač na prodajnom mjestu i unesite PIN. Nakon toga ćete ponovno moći nesmetano koristiti beskontaktnu funkcionalnost.

Kako bismo svojim zaposlenicima osigurali odgovarajuće uvjete za rad, a klijentima sigurno poslovanje, slijedeći preporuke javnih vlasti prilagodili smo radno vrijeme poslovnica. Zbog toga su od 16.3.2020. neke poslovnice privremeno zatvorene, a neke rade skraćeno. U nastavku provjerite koje su poslovnice zatvorene te radno vrijeme otvorenih poslovnica.

Erste banka će sa svoje strane dati odgovarajući doprinos kako bi se olakšale moguće posljedice trenutačnih okolnosti za njezine klijente, građane i tvrtke. Aktivno se priprema i za provedbu mjera koje se odnose na tromjesečne moratorije na otplatu kredita, za klijente kojima će to biti potrebno. Konkretniji detalji u vezi same provedbe bit će poznati u idućim danima te će banka transparentno obavijestiti klijente o mogućnostima koje im stoje na raspolaganju.

Sugeriramo da pratite naše internetske stranice i društvene mreže koje se redovno ažuriraju te molimo da nam se ponovno obratite po objavi odluke o načinu i opsegu provedbe navedenih mjera.

Ugovaranje on-line usluga (NetBanking, mBanking, FonBanking) za fizičke i pravne osobe moguće je isključivo osobnim dolaskom u poslovnicu banke.

Ugovaranje ili povećanja prekoračenja po tekućem računu moguće je samo osobnim dolaskom u poslovnicu banke.

Prekid tj. razročenje ugovorene štednje moguće je samo osobnim dolaskom u poslovnicu banke.

Za narudžbu kartice i PIN-a ili ponovnog izdavanja PIN-a možete se javiti na besplatni info telefon 0800 7890 ili u najbližu poslovnicu.

Ako karticu i PIN ili ponovno izdavanje PIN-a zatražite telefonom, možete ih preuzeti osobno u poslovnici.

Ako karticu i PIN zatražite u poslovnici, svakako odaberite opciju slanja kartice na kućnu adresu te dostavu PIN-a SMS porukom. Ponovno izdavanje PIN-a možete zatražiti telefonom telefonski ili u poslovnici, a preuzeti ga osobnim dolaskom u poslovnicu.

Javite nam se na besplatni info telefon 0800 7890, a mi ćemo za vas organizirati preuzimanje kartice u otvorenoj poslovnici.

3D usluge Mastercard® Identity Check™ i Visa Secure besplatne su usluge sigurne kupovine Maestro/Mastercard i/ili Visa karticama na internetskim prodajnim mjestima koja podržavaju 3D uslugu. Prilikom financijske potvrde kupovine, svoj identitet dodatno potvrđujete jednokratnom SMS zaporkom. Razmjena tajnih podataka obavlja se isključivo između vas i banke te internetsko prodajno mjesto nema uvid u podatke koji se razmjenjuju.

Postupak korištenja 3D usluge:

  • prilikom kupovine na internetskom prodajnom mjestu koje podržava 3D uslugu, ono će se automatski povezati s bankom i provjeriti podržava li kartica kojom se obavlja plaćanje 3D uslugu
  • otvara se ekran skratkim uputama o korištenju 3D usluge
  • odabirom opcije Nastavi otvarate drugi ekran na kojem su osnovni podaci o transakciji te polje za unos jednokratne SMS zaporke
  • klikom na opciju Zatraži jednokratnu SMS zaporku, zaporka vam stiže SMS-om na broj mobilnog uređaja koji je prikazan na ekranu
  • unosom zaporke u za to predviđeno polje i klikom na opciju Prihvati potvrđujete unos i autentificirate se za trenutnu kupovinu
  • mi informiramo internetsko prodajno mjesto o uspješnosti aktivacije i obavljenog postupaka vaše autentifikacije
  • internetsko prodajno mjesto nastavlja sa standardnim procesiranjem kartične transakcije te nam šalje autorizacijski upit o statusu kartice i raspoloživom stanju na računu
  • provjeravamo raspoloživost sredstava na računu i ispravnost podataka o kartici te, ovisno o statusu provjere, odobravamo ili odbijamo transakciju

Preporuke ponašanja u slučaju dolaska u poslovnicu

Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, ljubazno vas molimo da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekate na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice. Svoj listić za red u poslovnici možete povući i bez ulaska u poslovnicu, koristeći praktičnu aplikaciju Redomat.

Poželjno je nošenje maske, ali morat ćemo vas zamoliti da je nakratko skinete s lica u trenutku identifikacije.

Vjerodostojni izvori informacija

Vjerujemo da je važno ostati ispravno i pravovremeno informiran kako bi se izbjeglo širenje dezinformacija i straha. Zato vas pozivamo da se informirate na stranicama kompetentnih znanstvenih i državnih ustanova.